Kui Katariina kuningannaks sai käisid tema lossist läbi paljud selgeltnägijad ja targad ning rääkisid, mida tulevik toob. Noor kuninganna üritas neid kõiki kuulata ja neid teades targalt käituda, aga enamik ettekuulutustest olid halvaendelised. Iga teine külaline rääkis ainult sellest, kuidas kuningriiki ähvardab suur sõda, maailm hukkub ja midagi head ei ole loota. Ainukesed head uudised, mis ta sai, olid, et sulle sünnib varsti laps või et järgmine kuu on täiskuu või suvel kasvab vili hästi, aga ei midagi erilist, ei midagi märkimisväärselt head. Tundus nagu ainuke tulevik, mis nii noort kuningriiki ees ootab, on täielik häving.
Arno palus Katarinal ettekuulutusi südamesse mitte võtta, sest ennustustel pole kunagi kindlat aega määratud ja tulevikku on alati võimalik muuta. Peale seda kaotas tüdruk suurema huvi tuleviku vastu ning keskendus olevikule. Kui mõni selgeltnägija või ka tark tuli millestki ohtlikust rääkima, väites, et just nende ettekuulutus on kõige tähtsam kõigist, siis ametnikud panid selle lihtsalt kirja ja hiljem pandi need kõik raamatukogu arhiivi. Mõned neist muidugi levisid igale poole, aga osades ei saanud keegi teadagi, peale selle, kes seda kuulutas ja selle, kes ettekuulutuse üles kirjutas.
Üheks nendest osutus kolme lapse needus. Väidetavalt iga Krona valitseja peale Katarinat, kes peaks endale kolm last saama, langeb kohutava needuse osaliseks, mille tõttu kaks lastest surevad. Loomulikult ei maininud ta, millal see täpselt juhtub või mis selle põhjustab. Ka selle ennustuse üleskirjutaja ei osanud selles mingisugust erilist ohtu näha.
Isegi kui keegi sellest midagi ei teadnud, pole selle pärast kellelgi vaja olnud muretseda, sest kõigil valitsejatel oli kas alla või üle kolme lapse alati olnud. Seda muidugi kuni praeguseni.
---------------------------------------------------------------------------------------
Lõpuks on see aeg käes, kui te saate lugeda neljandat osa.
PS! Ma usun, et nii mõnedki teist on juba päris tükk aega mõelnud, et mis värk selle Katarinaga on, miks ta nii tähtis on. See on see osa, kus te saate teada, mis värk temaga on.
YOU ARE READING
Kaks elu: Mineviku tulevik
Science FictionSee hetk ei saanud ma sõnakestki suust välja. Mulle tundus nagu mu hing rebitakse minu seest välja. Ma ei saanud hingata, mu jalad ei kandnud mind, nii et ma kukkusin põlvili põrandale. Olin tõepoolest suremas. Neljas osa tõotab kindlasti olla sünge...