Klubi õhtu

360 56 7
                                    


"Tõuse püsti!" ütles Grete kurjalt minu tuppa sisse tungides.

"Miks?" Ma lebasin pikali oma voodis.

"Ma kavatsen su tuju kohe paremaks teha."

"Muidugi, sest eelmine kord läks see nii hästi," ütlesin sarkastiliselt.

"Ausalt, seekord see toimib. Mida sul ikka kaotada on? Pealegi sa ei pea selleks üldse kaugele tulema."

"Olgu." Ajasin end vastumeelselt voodist püsti ning järgnesin Gretele.

Me peatusime ühe korteri ukse ees koolis. Grete koputas üpriski kõvasti, mille peale üks tüdruk tuli ja tegi meile ukse lahti. Ma ei teadnud ta nime, kuid olin teda mitmed korrad kooli peal näinud.

"Kas sa tulid jälle meie üle naerma?" küsis tüdruk Gretelt, ust täielikult lahti tegemata.

"Mulle tegelikult juba täiesti piisas eelmisest korrast. Seekord tõin ma teile uue liikme."

"Tema?" küsis tüdruk mulle otsa vaadates. "Ta pole sinust sugugi parem."

"Ma arvan, et ta võib olla väga väärtuslik liige. Te saate ju oma selle sisseastumiskatse tema peal teha."

"Tõsi," ütles tüdruk mõtlikult ning tegi seejärel ukse lahti ja lasi meid sisse. Seal oli päris palju rahvast, kõik tüdrukud, enamik neist nooremad kui meie. Tuba oli kergelt hämar, roosa ja kaunistatud jõulutuledega. Tundus nagu oleksin mingi sekti juurde sattunud. Neil oli ka küünaldega altari moodi asi, mille keskel oli Maiko pilt.

"Mis koht see on?" küsisin Gretelt sosinal.

"See on Maiko fännklubi." See seletas kõiki Maiko plakateid ja pilte seintel ja altarit.

"Mida?! Miks sa mu siia tõid?"

"Sest ma arvan, et siin saab palju nalja vaadates, kui lollid need tüdrukud on. Sa võid nad oma teadmistega pahviks lüüa."

"Aga Maiko ei tahaks, et ma midagi tema kohta välja räägiksin."

"See on ta oma probleem, et ta midagi selle suhtes ette ei võta."

"Miks ta siin on?" küsis Mirjam, kes diivanil istus. Ta ei paistnud sugugi õnnelik olevat mind nähes.

"Ta tahab meie klubiga liituda," vastas tüdruk ukselt.

"Ta tuli lihtsalt meie üle nalja tegema nagu Grete. Ta ei tea Maikost midagi ja teda isegi ei huvita Maiko. Ma olen näinud, kuidas ta teda koridorides vaatab." Olgu võibolla olin ma endast väga vale mulje jätnud, kui need tüdrukud minust nii aru said, siis Maiko võis mind täpselt sama moodi näha.

"Ma ei tulnud nalja tegema. Milline see sisseastumiskatse siis on?" küsisin tõsiselt.

"Väga lihtne. Me küsime sinult kümme küsimust Maiko kohta ja kui sa suudad neile kõigile õigesti vastata, siis saad sisse."

"Selge, laske tulla." Istusin koos Grete ja teiste tüdrukutega ringis põrandale.

"Nad arvavad, et need küsimused on rasked, aga isegi mina suutsin neist kaheksale õigesti vastata," sosistas mulle Grete.

"Oled sa valmis?" küsiti minult.

"Ikka," vastasin naeratades. Kui ma ei suuda neile õigesti vastata, siis polnud ma Maikot väärt.

"Olgu, alustame lihtsate küsimustega. Mis värvi on Maiko silmad?"

"Tumesinised," vastasin pikemalt mõtlemata.

"Õige. Järgmine küsimus. Mis on Maiko lemmiktegevus?"

"Spordi tegemine," pakkusin kergelt ebalevalt, kuna ma kahtlustasin, et võibolla tahavad nad detailsemat vastust.

Kaks elu: Mineviku tulevikWhere stories live. Discover now