Βαλτε να παιζει το «Get Up»
Alex:"Mariannaaa!!"
Marianna:"Τι θες Alex;"
Alex:"Κατεβα κατω!"
Marianna:"Γιατι;"
Alex:"Ρε Marianna μια φορα κανε αυτό που σου λεω χωρις να ρωτησεις το λογο!"
Marianna:"Καλα ρε Alex...νταξει θα κατεβω..." Τι βλακας που είναι αδερφος μου!Ειμαι σιγουρη ότι μου ειπε να κατεβω στο σαλονι μονο και μονο για να μου την σπασει!Αλλά δεν θα περασει ετσι αυτό!Αν με κατεβασε στο σαλονι χωρις λογο θα φαει φαπες!
Marianna:"Alex που εισαι;"
Alex:"Στην κουζινα ειμαι ελα!"
Πλησιαζα στην κουζινα και οσο προχωρουσα νευριαζα ολο και πιο πολύ με τον Alex.
Marianna:"Ηρθα τι με θες;"
Alex:"Το βραδυ θα ερθει από 'δω ο Austin."
Marianna:"Και μενα γιατι μου το λες; Καρφακι δεν μου καιγεται για τον φιλαρακο σου!"Θα ερθειιιι ο Austin!!Ολεεεε!!Ολεεεε!!
Alex:"Αστα αυτά!Στον αδερφο σου μιλας!"
Marianna:"Μα σου ειπα δεν με ενδιαφερει!!"
Alex:"Εισαι σιγουρη; Γιατι αν δεν σε ενδιαφερει τοτε δεν θα σε νοιαζει τι μου εχει πει για σενα!"
Αρπαξα τον Alex από την μπλουζα και τον εφερα κοντα μου.
Marianna:"Σου εχει μιλησει για μενα;Τι σου εχει πει δηλαδη;"
Εβγαλε τα χερια μου από την μπλουζα του και απομακρυνθηκε λιγο! Πηρε ένα πονηρο χαμογελο εκεινη τη στιγμη.
Alex:"Είναι που δεν σε νοιαζει εε μικρη; Χαχαχα δηλαδη αν σε ενοιαζε θα με εσπαγες στο ξυλο; Χαχαχα εσυ δεν παιζεσαι!"
Marianna:"Σταματα να γελας και πες μου τι σου εχει πει για μενα!!"
Alex:"Μου εχει πει ότι του ψηλοαρεσεις!"
Marianna:"Τιι;;;"
Εκεινη την ωρα η φωνη μου βγηκε πολύ τσιριχτη,χωρις να το θελω.
Alex:"Αν κρινω απο την αντιδραση σου...μαλλον σου αρεσει και εσενα εε μικρη;"
Και μου εκλεισε το ματι εκεινη την ωρα.
Marianna:"Μη λες βλακειες!"
Alex:"Καλα εγω την απαντηση μου την πηρα.Αφου σου σ'αρεσει λοιπον,γιατι δεν κανεις καμια κινηση;"
Marianna:"Δεν μου αρεσει ειπαμε!!Ξεκολλα!"
Alex:"Οκευ θα του πω να κανει αυτος κινηση!Εσενα σε ξερω Μαριαννακι εισαι ντροπαλη!"
Marianna:"Μην τολμησεις και του πεις τιποτα πεθανες!!"Παλι τσιριξα λιγο χωρις να το θελω!
Alex:"Καλα λεγε εσυ!"
Εκεινη την ωρα χτυπησε το τηλεφωνο!https://www.youtube.com/watch?v=qf0KC0iTkpY
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;