Part 30

57 3 0
                                    

Με εσπρωξε και με πεταξε στο κρεβατι.Μου εβγαλε τα παππουτσια,υστερα τη μπλουζα και το σορτσακι μου.Ειχα μεινει πλεον μονο με τα εσωρουχα μου.
Alex:"Marianna;"Ειπε με σεξυ τόνο φωνης.
Marianna:"Ναι Alex;"
Alex:"Φορας μαυρα εσωρουχα η κανω λαθος;"
Marianna:"Μου ειπες να γινω sexy για όταν θα ερχοταν ο Austin!Δε φταιω!"
Alex:"Χαχα μικρη!"Μου εβγαλε το μαντιλι από τα ματια και μου εδεσε μ'αυτο τα χερια πισω από το κεφαλι.Υστερα εβγαλε τη μπλουζα του και φαινοντουσαν οι κοιλιακοι του.Απαπαπα πως αντεχα τοσο καιρο και δεν τον βιαζα;Μου ξεκουμπωσε το μαυρο μου σουτιεν και αρχισε να παιζει με το στηθος μου.Μια το ζουλαγε και μια πιπιλουσε τις ρογες.Αναστεναζα απ' τον πονο και την ευχαριστηση ταυτοχρονα.Μετα από λιγο με γυρισε αναποδα και αρχισε να με χουφτωνει στο κωλο.
Alex:"Μαυρο brazil huh;Ενταξει λοιπον!"Δαγκωσε το brazil με τα δοντια του και επειτα το τραβηξε και το έσκισε.Ενιωσα τοσο πονο,που αναστεναξα πολυ δυνατα.
Alex:"Πονεσες;"
Marianna:"Λιγο..."
Alex:"Να σταματησω;"
Marianna:"Πας καλα;Συνεχισε!"
Alex:"Το ηξερα πως εισαι μαζοχα!"Με γυρισε παλι.Εβγαλε το παντελονι του και υστερα το εσωρουχο του.Μπηκε μεσα μου σιγα-σιγα στην αρχη.Αναστεζα απ' τον πονο,αλλα το ευχαριστιόμουν!Εμπαινε ολο και πιο βαθια μεσα μου,ωσπου αρχισε να βγαινει ηρεμα.Μετα από λιγο εμπαινε μια γρηγορα μια αργα.Με φιλουσε στο στομα και ενιωθα υπεροχα.Αρκετη ωρα μετα,σταματησαμε και ηρθε και ξαπλωσε διπλα μου.Ηταν ο πρωτος μου και δε πρόκειται να το μετανιωσω ποτε αυτο!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now