Part 96

6 0 0
                                    

Μπορεί να μη χρειάζεται να ανησυχώ,όμως κάτι στο όλο παρουσιαστικό του δε μου άρεσε καθόλου!Δεν έχει πολύ κόσμο στη παραλία και η θάλασσα είναι αρκετά ζεστή,πράγμα ασυνήθιστο για μήνα Απρίλιο.

Austin:"Έλα βρε Alex κότα μπες μέσα δεν είναι κρύα!"

Alex:"Τώρα τι το παίζεις μάγκας μπροστά στη Marianna;"

Marianna:"Σκάστε και οι δύο,αλλιώς θα σας βρέξω!"

Austin:"Αα ναι;"

Marianna:"Ναι!"Είπα και μου έριξε νερό στη μούρη.

Marianna:"Austin είσαι βλάκας!"Είπα κι άρχισα να τον βρέχω.

Alex:"Χαχαχα"

Marianna:"Τι γελάς μωρέ;"Είπα και τον έβρεξα κι αυτόν.

Alex:"Ρε Marianna πας καλά;Είναι κρύα!"

Marianna:"Θες να σε βρέξω πάλι είπες;"Είπα και του πέταξα κι άλλο νερό.

Alex:"Αυτό ήταν τελείωσε!Έλα 'δω!"Είπε κι έτρεξε προς το μέρος μου,βρέχοντας με.

Marianna:"Σταμάτα!"Είπα έχοντας τα χέρια μου μπροστά από το πρόσωπο μου.

Alex:"Θες να σε βρέξω πάλι είπες;"Είπε και συνέχισε να με βρέχει.

Marianna:"Μην είσαι κόπανος!"Είπα φτύνωντας νερό από το στόμα.

Artemis:"Καλά σου λέει!"Είπε και τον έβρεξε.

Alex:"Και 'συ εναντίον μου ρε μωρό μου;"

Artemis:"Χαχαχα sorry not sorry αγάπη μου!"

Alex:"Αα έτσι είσαι;"

Artemis:"Αχα!"Είπε χαμογελώντας.

Alex:"Οκευ τότε!"Είπε κι άρχισε να τη βρέχει.

Artemis:"Σταματά!"

Alex:"Δε σ'αρέσει τώρα ε;"

Artemis:"Όχι..."

Alex:"Sorry not sorry μωρό μου!"Για να μη σας τα πολυλογώ το βρέξιμο συνεχίστηκε για αρκετή ώρα,μέχρι που κουραστήκαμε και βγήκαμε από τη θάλασσα.Όταν έκατσα στη ψάθα άκουσα να έρχεται μήνυμα στο κινητό μου.

?:"Πήγαινε στη τουαλέτα των κοριτσιών τώρα!Μη πεις σε κανέναν γι'αυτό!"Σηκώθηκα και γύρισα να πάω προς την τουαλέτα,όταν...

Artemis:"Που πας;"

Marianna:"Στο μπάνιο"

Artemis:"Ωραία έρχομαι μαζί σου!"Είπε και πήγε να σηκωθεί.

Marianna:"Όχι όχι μην έρθεις!"Είπα κοιτώντας το μήνυμα.

Artemis:"Είσαι σίγουρη;"

Marianna:"Ναι ναι!"Είπα και πήγα γρήγορα στη τουαλέτα.Δίπλα στους νιπτήρες ήταν ένα κόκκινο τριαντάφυλλο με ένα σημείωμα δεμένο πάνω του.Το πήρα και άνοιξα το σημείωμα:"Αυτό συμβολίζει όλο το αίμα που έχυσα για 'σένα!
~I"

Marianna:"What the fuck;"Είπα και έστειλα στον άγνωστο αριθμό το εξής μήνυμα:"Τι σου έχω κάνει;"

?:"Κάνε λίγη υπομονή!;) Πήγαινε στις 12 στο πάρκο για το επόμενο στοιχείο."Οκευ αυτό αρχίζει να γίνεται creepy.Έφυγα γρήγορα από το μπάνιο,για να μην αρχίσουν να ανησυχούν οι άλλοι.Τι θα κάνω;Πως θα πάω τέτοια ώρα στο πάρκο;Τι θα πω στον Austin;Και ποιός είναι αυτός ο Ι;Τι του έχω κάνει;Δε μπορούσα να βγάλω το σκηνικό από το μυαλό μου.Από τη στιγμή που γύρισα ήμουν αφηρημένη και κοιτούσα τη θάλασσα χωρίς να λεω τίποτα.

Austin:"Marianna;"Είπε κοιτώντας με.

Austin:"Είναι καλά;"Είπε και γύρισε προς τους άλλους.

Artemis:"Είναι έτσι από όταν γύρισε από το μπάνιο."

Austin:"Marianna είσαι καλά;"

Marianna:"Ναι..."Είπα μη έχοντας όρεξη να πω περισσότερα.

Austin:"Γιατί δε μιλάς;"

Marianna:"Είμαι κουρασμένη υποθέτω..."

Austin:"Θέλεις να φύγουμε;"

Marianna:"Γιατί τι ώρα είναι;"

Austin:"5:30"Έχω ακόμη 6μιση ώρες μπροστά μου.

Marianna:"Αν δε θέλετε να φύγουμε,δε χρειάζεται να το κάνετε εξαιτίας μου!"

Austin:"Παιδιά θέλετε να φύγουμε;"

Artemis:"Ναι!Είμαι και 'γω λίγο κουρασμένη."

Marianna:"Σίγουρα;"

Artemis:"Ναι!"

Austin:"Alex;"

Alex:"Ναι πάμε!"Σηκωθήκαμε λοιπόν και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς τη στάση.Φτάσαμε σπίτι μετά από καμιά ώρα περίπου,γιατί είχε πολύ κίνηση.

Alex:"Τι θα κάνουμε τώρα;"Είπε καθώς μπαίναμε στο σπίτι.

Austin:"Ψήνεστε για ταινία;"

Marianna:"Έχουμε πατατάκια;"

Austin:"Νομίζω...γιατί;"

Marianna:"Εε πώς θα δούμε ταινία χωρίς πατατάκια;"

Austin:"Σωστό κι αυτό!"

Artemis:"Ποιά θα δούμε;"

Marianna:"Να δούμε το Pitch Perfect το 1;"

Artemis:"Αχχ ναι!"Είπε με ψηλοτσιριχτή φωνή.

Austin:"Οκευ!Θα τη δούμε στο σαλόνι;"

Marianna:"Γιατί μπορούμε να τη δούμε και αλλού;"

Austin:"Οχι..."

Marianna:"Πάμε στο σαλόνι λοιπόν!"Έβαλα τη ταινία και κάτσαμε στον καναπέ.Εγώ δίπλα στον Austin και η Artemis δίπλα στον Alex.

Artemis:"Marianna τα πατατάκια;"

Marianna:"Αχ τα ξέχασα...Παω να τα φέρω!"Είπα και πάγωσα τη ταινία.Όταν έφτασα στη κουζίνα ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου:"Μη πεις σε κανέναν για μένα,γιατί θα το μετανιώσεις!;)
~Ι"Είναι πάλι ο Ι...Δε πρέπει να πανικοβληθώ,γιατί τα παιδιά θα καταλάβουν ότι κάτι συμβαίνει!Ας πάρω τα πατατάκια κι ας παω μέσα καλύτερα...


"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now