Part 10

60 7 2
                                    

Alex:"Χαχα καλα κατάλαβα δεν θα επέμβω στο ζευγος!"Τότε ο Austin κοιταξε με ένα αγριο βλεμμα τον Alex και ηρθε και εκατσε διπλα μου.Με κοιταζε με ένα πολύ γλυκο βλεμμα Αχχ τον εχω ερωτευτει!
Austin:"Τι κανεις μικρη;"
Marianna:"Καλα εσυ;"
Austin:"Τωρα που είμαι μαζι σου,πολύ καλυτερα!"Ειπε και χαμογελασε.
Alex:"Εε μεχρι εδώ σταζουν τα σαλια σου Austin!Για μαζεψου!"
Marianna:"Ρε Alex ποιο είναι το προβλημα σου επιτελους;Ειπες ότι δεν θα ξανα επεμβαινες στο δηθεν ζευγος και τωρα τι πεταγεσαι;"
Austin:"Οο σε ταπωσε! Οο Alexouko!"
Alex:"Βουλωστε το και οι δυο!Θα παω πανω δεν σας αντεχω άλλο!"
Austin:"Καλυτερα!Τωρα θα γινουνε πολλα που δεν θες να δεις!"Όπως ο Alex ανεβαινε τα σκαλια και ο Austin του το ειπε αυτό,γυρισε και τον κοιταξε με ένα πολύ αγριο βλεμμα.Μετα από πολύ λιγο ακουσαμε την πορτα του δωματιου του Alex να κλεινει.Και τωρα λοιπον εγω και ο Austin ειμαστε μονοι.Ειπε πριν,τωρα που το θυμηθηκα,ότι θα γινουν πραγματα που ο Alex δεν θελει να δει...τι να εννοει αραγε;
Austin:"Λοιπον μικρη...τωρα οι δυο μας!"Ειπε και μου εκλεισε το ματι.
Marianna:"Ναι,επιτελους!"Ο Austin με κοιταξε με ένα σεξυ βλεμμα και αρχισε να με πλησιαζει απηλιτικα.Ειχε κολλησει πανω μου και ημασταν σχεδόν σε αποσταση αναπνοης.Πηγαινε να με φιλησει,όμως εγω πηγαινα ολο και πιο πισω,ωσπου στο τελος εφτασα στο αριστερο μπρατσο του καναπε και πλεον δεν μπορουσα να απομακρυνθω άλλο από αυτόν.
Austin:"Τι εγινε μικρη δεν μπορεις να πας πιο πισω;"Ειπε ειρωνικά.
Marianna:"Από ότι φαινεται όχι..."
Austin:"Χαχα τελεια!"Ειπε και χαμογελασε πονηρα.Κολλησε πανω μου,πιο πολύ απ'οτι πριν.Με επιασε από τα μαγουλα και με φιλησε με παθος.Το πρωτο μου φιλι...ηταν με τον Austin!Ειμαι τοσο μα τοσο ερωτευμενη!
Austin:"Λοιπον μικρη πως σου φανηκε το φιλι;"
Marianna:"Τι εννοεις πως μου φανηκε;"
Austin:"Ξερεις τι εννοω!"

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now