Part 4

67 6 0
                                    

Πηγα στο γραφειο μου και πηρα το κινητο μου!Το ανοιξα...ειχα ένα μηνυμα από τον Austin! Που βρηκε το κινητο μου; Αφου δεν του το εχω δωσει... Alexx!!!
Το μηνυμα ελεγε:"Γεια σου Marianna μου!Τι κανεις;Ελπιζω να εισαι καλα!Το κινητο σου μου το εδωσε ο Alex, για να μπορεσω να σου στειλω μηνυμα και να μιλησουμε. ;)
-Austin- "
Και τωρα είναι η στιγμη που πεθαινω από εγκεφαλικοο!!Ο Austin μου εχει στειλει μηνυμα και με ειπε Marianna του και ελπιζει να ειμαι καλα και ΑΑΑΑΑ!! Αχχ τι να του απαντησω;Πφφ...θα παρω τηλεφωνο την Αρτεμις(την κολλητη μου),μηπως βοηθησει...
Marianna:"Ελα τζοτζο..."
Artemis:"Ελα μποτζο!Τι εγινε; Σε ακουω καπως...Ξερασε τα όλα!"
Marianna:"Μαλλον αρεσω στον Austin..."
Artemis:"Εε και που είναι το κακο; Αφου κι εσενα σαρεσει πουτανακι κι ας μην το παραδεχεσαι!Οπα κατσε μισο από πού το εμαθες ότι του αρεσεις;"
Marianna:"Μου το ειπε ο Alex... Θα ερθει και σπιτι το βραδυ να με δει!!Και μου εστειλε και μηνυμα!Ομγ ομγ ομγ ομγ!"
Artemis:"Ο Alex;"
Marianna:"Μωρη ηλιθια συγκεντρωσου για τον Austin μιλαμε!"
Artemis:"Αχχ...ναι συγνωμη μπερδευτηκα...Το κινητο σου που το βρηκε; Γιατι προφανως εσυ δεν του εχεις δωσει!"Είπε ειρωνικά.
Marianna:"Ο Alex του το εδωσε!"
Artemis:"Το μηνυμα που σου εστειλε τι ελεγε;"
Marianna:"Γεια σου Marianna μου!Τι κανεις;Ελπιζω να εισαι καλα!Το κινητο σου μου το εδωσε ο Αλεξ,για να μπορεσω να σου στειλω μηνυμα και να μιλησουμε. ;)
-Austin- "
Artemis:"Μαλακαα μου!Το τυπακι γουσταρει Marianna!"
Marianna:"Σκασε χαχα κοκκινιζω!"
Artemis:"Χαιρομαι πολύ για σενα τζοτζο!"
Marianna:"Danke μποτζο!Τελος πάντων πες τι να του απαντησω!"
Artemis:"Γεια Austin!Καλα ειμαι εσυ; :) Ναι το καταλαβα! ._. Ξερεις ο αδερφος μου λεει μαλακιες μερικες φορες μην τον παρεξηγεις... :/ "
Marianna:"Πιο σιγα μωρη να προλαβαινω να γραφω κι ολας!"
Artemis:"Το εγγραψες;"
Marianna:"Ναι!Τωρα τι κανω;"
Artemis:"Του το στελνεις μηπως;"
Marianna:"Του το εστειλα!!Οι παλμοι μου εχουν παει 56543435435!!"
Artemis:"Ηρεμησε αγαπη μου!"
Marianna:"Ευκολο είναι νομιζεις;"
Artemis:"Απαντησε;"Είπε ανυπόμονα.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now