Part 53

23 3 2
                                    

Εκείνη την ωρα ήμουν σε δίλλημα.Να τον παρω και να τα γαμησω ολα; Ή να κάθομαι και να ανέχομαι τις μαλακιες του;Τελικα πηρα την απόφαση να τον παρω τηλέφωνο χωρίς να σκεφτώ τις συνέπειες.
Alex:"Ναι;"
Austin:"..."
Alex:"Ναι;"
Austin:"..."
Alex:"Ξερεις το να παιρνεις,με αποκρυψη και να μη μιλας δεν ειναι και πολυ εξυπνο.Οπότε ή θα μιλησεις τωρα ή θα στο κλεισω!"
Austin:"Ελα ρε εγω είμαι!Σορρυ που δεν απανταγα απλα δεν ειχα καλο σήμα."
Alex:"Ποιος εισαι 'συ;"
Austin:"Ο Austin!"
Alex:"Αα εσυ!Και τι θες εσυ;"
Austin:"Θέλω ν'αφησεις τη Marianna ησυχη!"
Alex:"Οτι θέλω θα κανω!"
Austin:"Θα κάνεις αυτο που σου λεω!"
Alex:"Αλλιώς τι;"
Austin:"Αλλιώς θα σου σπασω τα μουτρα!"Ειπα και μετα του έκλεισα το τηλέφωνο στη μούρη.Σιγουρα δεν ηταν και πολυ ωριμο αυτο που έκανα,αλλα τι αλλο να 'κανα;Αρχισα να προχωραω προς αγνωστη κατευθυνση,ωσπου καποια στιγμη εφτασα σ'ενα ξεφωτο που μπορουσες να δεις όλη την πολη.Δε λεω ωραιο το Miami,αλλα σαν τα μερη που ονειρευόμαστε με την φαντασία μας δεν είναι.Εγω αυτη τη στιγμή ας πουμε,θα ήθελα να βρίσκομαι σε ενα κόσμο,που ολα είναι απλα και δεν υπαρχουνε προβλήματα.Βεβαια ετσι δε θα αξιζε η προσπάθεια του να αποκτήσεις κατι που θες πολύ!Τις σκέψεις μου διεκοψε ενα τραγούδι,που ακούγονταν μεσα απ' το δασος.Μου φαινόταν πολυ γνώριμο,σαν να το ειχα ξανακουσει.Προσπαθουσα να θυμηθω απο που το 'χα ακουσει,αλλα ματαια...Στη μνημη μου δεν υπήρχε καμια αναμνηση με το τραγούδιμΉμουν σίγουρος όμως πως ηξερα αυτη τη μελωδία!Δε μπορεί να κανω λαθος!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now