Part 70

18 2 2
                                    

Alex:"Λειπεις πανω από μια βδομαδα!"
Marianna:"Tι λες;Λειπω μονο μια μερα..."
Alex:"Νομιζω αγαπητη μου εχεις χασει την αισθηση του χρονου!"
Marianna:"Μα εγω δεν..."
Alex:"Σουςς!"
Marianna:"Μα..."
Alex:"Αφου δε σταματας να μιλας μονη σου,θα σε κανω εγω με τον τροπο μου να σταματήσεις!"
Marianna:"Τι εννοεις;"
Alex:"Θα καταλαβεις αμεσως!"Ειπε και μου εκλεισε το ματι.Με κοιταξε μεσα στα ματια κι υστερα στα χειλη.Μου χαιδεψε το μαγουλο και πριν προλαβω να πω οτιδηποτε άλλο με φιλησε.Κανονικα θα τον σταματουσα,αλλα ο Austin δεν εχει πια τις αναμνησεις του και ειπα πως θα προχωρησω παρακατω...Δε θελω να τον πληγωσω ξανα!Επιασα τον Alex απ' τη μπλουζα και τον ξαπλωσα στο κρεβατι.Πηγα από πανω του κι αρχισα να τον φιλαω επιμονα.Ελπιζω να είναι αυτος που θελω πραγματικα...
Alex:"Ησουν παντα τοσο αγρια η τωρα εγινες;"
Marianna:"Αγαπητε όταν θες καποιον πολύ τον διεκδικεις!"
Alex:"Δε μου απαντησες σ'αυτό,που σε ρωτησα!"
Marianna:"Σου 'χω απαντησει ηδη!"
Alex:"Μα εσυ δεν..."Εβαλα το δαχτυλο μου πανω στο στομα του,ωστε να σταματησει να μιλαει.
Marianna:"Σουςς!Μη μιλας άλλο!Ας ευχαριστηθουμε το τωρα!Η απολαυση είναι το μονο,που χρειαζομαι αυτή τη στιγμη!"Με πηρε μια σφιχτη αγκαλια κι αρχισε να μου χαιδευει τα μαλλια.Ενιωσα τοσο ομορφα εκεινη τη στιγμη!Ηξερα ομως,οτι δε θα κρατούσε για πολυ αυτο το συναίσθημα.Τιποτα ευχάριστο δε κραταει για πολυ στη ζωη μου...

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now