Part 12

51 6 0
                                    

Marianna:"Παλι υπονοουμενα Austinouli;"
Austin:"Ηταν ξεκαθαρο μωρο!"
Austin:"Marianna θες να γινεις η κοπελα μου;"
Marianna:"Το ρωτας;Εννοείται πως ναι!"Εκεινη την ωρα χυμιξα πανω του και αρχισα να το φιλαω.Με εσπρωξε λιγο και μου είπε:"Εσυ μικρη εισαι πολύ αγρια τελικα!"
Marianna:"Δεν ειμαι ρε!"
Austin:"Χαχα ότι πεις!"Με επιασε από τη μεση,με ξαπλωσε στον καναπε και ηρθε από πανω.Με φιλαγε στο στομα και πηγαινε ολο και πιο κατω.Ωσπου καποια στιγμη με φιλαγε στο λαιμό.Ειδε το μαυρο μου κολιε και αρχισε να το δαγκωνει ελαφρα με τα δοντια του.
Austin:"Ωραιο κολιε μωρο!"
Marianna:"Σ'αρεσει;"
Austin:"Πολύ!Πρεπει να στο βγαλω ομως!"Άρχισε να ψαχνει να βρει το κουμπωμα για το κολιε.Τελικα το βρηκε,μου το εβγαλε,το πηρε στα χερια του,σηκωθηκε από πανω μου,το αφησε στο τραπεζακι και υστερα ηρθε παλι πανω μου.Με φιλησε στο μετωπο και μου χαιδεψε τα μαλλια.
Austin:"Ξερεις μικρη δεν εχω νιωσει για καμια άλλη,τοσο εντονα συναισθηματα!"
Marianna:"Τι εννοεις;"
Austin:"Από την μια θελω να σου κανω πολύ πονηρα πραγματα και από την άλλη θελω να καθομαι να σε κοιταω για ωρες αμιλητος.Μονο να σε κοιταω τιποτα άλλο!"
Marianna:"Ναι;"
Austin:"Ναι!"Με πλησιασε σιγα-σιγα,μου δαγκωσε το κατω χειλος και με φιλησε.Ηθελα αυτή η στιγμη να κρατησει για παντα!Εκλεισα τα ματια μου και ενιωθα τοσο ομορφα!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now