Part 55

24 2 1
                                    

Austin:"Μα τι είναι αυτό που πρεπει να κανω;Απαντα μου σε παρακαλω πολύ!Καλα λοιπον!Θα τη διεκδικήσω!Δε θ'αφησω κανεναν να μου την παρει!"Αρχισα να τρεχω,για να φυγω απ' το ξεφωτο.Ξαφνικα βγηκα σ'έναν κεντρικο δρομο,που μου ηταν τελειος αγνωστος.Προχωρουσα προς ασαφη κατευθυνση.Καποια στιγμη εφτασα σ'ένα αδιεξοδο.Το αδιεξοδο οδηγουσε σ'ένα πολυτελες σπιτι.Λογικα θα 'ναι αυτό,που μου 'χε πει η μυστηριωδες φωνη προηγουμενως.Αποφασισα να μπω μεσα.Ανοιξα τη πορτα και αντίκρισα το χωρο,που ειχα δει στο ξεφωτο,οταν ειχα κλεισει τα ματια μου.Ειδα επισης και τη Marianna,να καθεται σε μια από τις πολυθρονες.Σηκωθηκε και ηρθε κοντα μου.
//Μερια Mariannas//
Marianna:"Austin;"
Austin:"Marianna;"
Marianna:"Ηξερα πως θα ερθεις!"Είπε χαρουμενα.
Austin:"Γιατι ειμαστε 'δω;"
Marianna:"Δεν ξερω...Το μονο σιγουρο είναι,πως πρεπει να 'μαστε μαζι!"
Austin:"Δε προκειται να σ'αφησω αγαπη μου!Ακομα κι αν δεν επιλεξεις εμενα,εγω θα 'μαι 'δω για σενα!"Πηγα και τον φιλησα πρωτα στο μαγουλο και μετα στο στομα.
Marianna:"Για παντα μαζι;"
Austin:"Αν το θες και το εννοείς πραγματικα ναι!"Είπε και χαμογελασε.
//Μεριά Austin//
Marianna:"Σαγαπω!"
Austin:"Κι εγω σαγαπω,οσο τιποτα!"Ηρθε και τη πηρα αγκαλια.Μου 'χε λειψει τοσο πολυ το αρωμα της.Ξαφνικά αρχισε ν'ακούγεται το τραγούδι,που 'χα ακουσει στο ξεφωτο.

"Brunette Temptation"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang