Part 3

74 7 0
                                    

Εκείνη την ωρα χτυπησε το τηλεφωνο!Το σηκωσε ο Alex, ηταν ο Austin!
Alex:"Ελα ρε! Τελικα το βραδυ θα ερθεις;"
Alex:"Αα μια χαρα!"
Alex:"Ναι της μιλησα!"
Alex:"Μαλλον της αρεσεις λιγο από ότι καταλαβα!"
Marianna:"Δεν μου αρεσει ρε Alex!"Και εκεινη την ωρα εγινα κατακοκκινη.
Alex:"Όχι ρε βλακα δεν λεω μαλακιες!Κανει μπαμ ότι της αρεσεις!Εχει γινει κατακοκκινη φαντασου!"
Alex:"Marianna ο Austin με ρωταει αν το βραδυ θα κατσεις κι εσυ μαζι μας!"
Marianna:"Δεν ξερω..."
Alex:"Εχεις κανονισει κατι;"
Marianna:"Ναι!"Οχιιι ουτε καν! Μαλακας εισαι; Θα ερθει ο Austin σπιτι και εγω θα ειμαι αλλου;; Όχι φιλε μου!
Alex:"Ωραια τοτε ξεκανονισε! Σημερα ειπαμε θα ερθει να σε δει ο Austin!"
Marianna:"Όχι δεν ειπαμε!Εσυ ειπες!"Θα ερθει να με δει ο Austin;What;; .-. Μα για τον Alex δεν θα ερχοταν; Τι παιχτηκε; Βρε λες να λεει αληθεια το ζοντοβολο ο αδερφός μου,ότι αρεσω στον Austin;
Alex:"Ναι Austin!Δεν θα κανονισει τιποτα θα είναι εδώ! Αντε τα λεμε το βραδυ!"
Marianna:"Μα εγω δεν..."
Πριν προλαβω να τελειωσω την προταση ο Alex ειχε κλεισει το τηλεφωνο!Μα τι τουβλο που είναι ωρες ωρες!
Alex:"Το βραδυ μικρη βαλε κατι πολύ σεξυ!Σε θελω ετοιμη για όλα!"
Marianna:"Alex αγορι μου κοψε τις μαλακιες!Και δεν σε καταλαβα!Το βραδυ τι θα γινει;"
Alex:"Κατι που θες πολύ καιρο και δεν το παραδεχεσε αδερφουλα!"
Marianna:"Δεν εισαι αδερφος μου εσυ!Το λαθος παιδι ειχε φερει η νεσοκομα!"
Alex:"Χαχαχα σε βρισκω λιγο απολυτη μικρη!Τελος παντων πηγαινε να φτιαχτεις!Σε θελω εξαλλο γκομενακι για το βραδυ!"
Marianna:"Ρε βλακα γαμω σκασε!"Και αρχισα να τον βαραω!
Alex:"Καλα ρε γατακι ηρεμα!Δεν θα σου φαμε και τον Οστιν!Πως κανεις ετσι;"
Marianna:"Βλακα!!"Ετρεξα,ανεβηκα τις σκαλες,μπηκα στο δωματιο μου και κλειδωσα την πορτα! Πηγα στο γραφειο μου και πηρα το κινητο μου!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now