Part 84

13 2 1
                                    

Άρχισε να μου χαιδεύει τα χέρια απαλά και να με κοιτάει μέσα στα μάτια.Αυτή τη μικρή ρομαντική μας στιγμή διέκοψε ο ήχος της πόρτας.Μπήκε μέσα ο Alex και είπε:"Γειά σου Austin ήρθα να σου...Οχ σορρυ σας έκανα χαλάστρα...Θα περάσω κάποια άλλη στιγμή."
Marianna:"Όχι Alex μείνε,εγώ έφευγα ούτως η άλλως."Είπα και τον απέτρεψα απ'το να φύγει.
Alex:"Αα εντάξει τότε."
Marianna:"Τα λέμε σε λίγο."Είπα κοιτώντας τον Austin.
Austin:"Ναί αγάπη μου."
Marianna:"Μη σκοτωθείτε όσο δεν είμαι 'δω,εντάξει;"Είπα κοιτώντας τον Alex αυτή τη φορά.
Alex:"Relax!"Τον κοίταξα κι ύστερα βγήκα απ'το δωμάτιο.Πήγα κι έκατσα στις καρέκλες που ήταν απέναντι απ'το δωμάτιο του Austin κι ήλπιζα όλα να ήταν οκευ εκεί μέσα.
              //Μεριά Alex//
Austin:"Ήρθες να τελειώσεις αυτό που άρχισες;"
Alex:"Όχι ήρθα να σου ζητήσω συγνώμη."
Austin:"Μπα πως κι αυτό;"
Alex:"Κάποτε ήσουν κολλητός μου κι εγώ τα χάλασα όλα μόνο και μόνο για μια γκόμενα..."
Austin:"Σε 'βαλε η Marianna να 'ρθεις εδώ;"
Alex:"Πάνω κάτω ναι,γιατί ένιωθε υπεύθυνη για όλο αυτό."
Austin:"Κατάλαβα!Και 'μένα μου μίλησε και μου 'πε να τα βρούμε και πιστεύω πως αυτό πρέπει να κάνουμε,αν θέλουμε να είναι χαρούμενη."
Alex:"Συμφωνώ!Οπότε είμαστε οκ;"
Austin:"Ναι ρε βλάκα!"Είπε και χτυπήσαμε τις γροθιές μας.
Alex:"Σου 'χω και νέα!"
Austin:"Για πες."
Alex:"Θα παω να ζήσω με τη μάνα μου."
Austin:"Πως κι έτσι;"
Alex:"Πιστεύω,ότι έτσι η κατάσταση με τη Marianna θα 'ναι λιγότερο μπερδεμένη."
Austin:"Ναι δίκιο έχεις."
Alex:"Τώρα θα 'χουμε και νέο στέκι!"
Austin:"Χαχα ναι κι εγώ αυτό σκέφτηκα!"
Alex:"Χαχα τέλος πάντων bro εγώ φεύγω τώρα αλλά θα τα πούμε."
Austin:"Ναι ρε εννοείται!"Είπε και βγήκα απ'το δωμάτιο.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now