Part 91

16 0 0
                                    

Alex:"Τι είπες;"

Artemis:"Τίποτα baby τίποτα!"Μετά από 15λεπτά φτάσαμε έξω από το club.Μπροστά από τη πόρτα του καθόταν ο φύλακας,που είχε αρκετά άγριο παρουσιαστικό.Ίσως γι'αυτό να τον έβαλαν και φύλακα.

Φύλακας:"Ταυτότητες παρακαλώ!"Μας είπε όταν τον πλησιάσαμε.Του τις δώσαμε κι ύστερα μας είπε:"Είστε πάνω από 18;"Κοιταχτήκαμε μεταξύ μας και έπειτα κουνήσαμε τα κεφάλια μας καταφατικά.Όπως καταλάβατε οι ταυτότητες μας ήταν ψεύτικες γι'αυτό πανικοβλιθήκαμε.Ευτηχώς όμως ο φύλακας δεν το κατάλαβε και μας άφησε να μπούμε.Tekila,ouiski,vodka και διάφορα άλλα ποτά πλημμύριζαν με τη μυρωδιά τους το club.Μισόγυμνες κοπέλες χόρευαν κολλημένες πάνω σε μεθυσμένους άντρες.Ο barman όσο περνούσε η ώρα έφτιαχνε όλο και περισσότερα σφηνάκια για τον κόσμο.Το κλίμα στην αρχή φαινόταν σαν να μη μας σήκωνε,όμως εμείς προσαρμοστήκαμε.Χορεύαμε στον ξέφρενο ρυθμό της μουσικής.Είχα κολλήσει το σώμα μου πάνω στο κορμί του Alex και το κουνούσα αισθησιακά.Ο Austin κι η Marianna από την άλλη είχαν εξαφανιστεί από κοντά μας.Λογικά θα είναι σε καμία γωνία και θα τρώνε ο ένας τον άλλον.
Artemis:"Πάω στο μπάνιο."Είπα στον Alex και ξεκόλλησα από πάνω του.
Alex:"Να 'ρθω μαζί σου;"
Artemis:"Όχι δε χρειάζεται.Δε θα αργήσω πολύ.Πήγαινε πιες μερικά σφηνάκια και σε λίγο θα 'μαι πίσω."
Alex:"Εντάξει μωρό μου."Είπε και με φίλησε.
Artemis:"Να 'σαι έτοιμος για όλα!"Είπα και του 'κλεισα το μάτι.
Alex:"Μαζί σου πάντα είμαι έτοιμος για όλα!"Είπε και μου 'κλεισε το μάτι.Του χαμογέλασα κι ύστερα γύρισα το σώμα μου κι άρχισα να προχωράω προς το μπάνιο.Μπήκα στις γυναικείες τουαλέτες και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.Ήμουν τόσο όμορφη απόψε και τα μαλλιά μου ήταν πιο ωραία από κάθε άλλη φορά.Άραγε γι'αυτό να με θέλει ο Alex;Επειδή έχω φτιαχτεί έτσι σήμερα;Ή με θέλει γι'αυτό που είμαι;Τις σκέψεις μου διέκοψε η φωνή ενός άντρα,που είπε:"Τι κάνει μια τόση όμορφη κοπέλα μόνη της στο μπάνιο;"Η ερώτηση του όσο και η όλη του εμφάνιση με σάστησε και δεν ήξερα τι να απαντήσω.
?:"Γιατί δεν απαντάς ομορφούλα;"Είπε και με πλησίασε.Εγώ συνέχισα να μην του απαντάω.Είχα τρομοκρατηθεί.
?:"Δε δαγκώνω ξέρεις!"Είπε και με πλησίασε ακόμα περισσότερο.Έκανα βήματα προς τα πίσω έστω να τον αποφύγω,όμως μετά από λίγο με κόλλησε στον τοίχο.
?:"Δε μπορείς να ξεφύγεις!"
Artemis:"Τι θέλεις από μένα;"
?:"Τη παρθενιά σου!"Είπε κι άρχισε να με φιλάει στο λαιμό.
Artemis:"Άσε με!"Είπα όσο προσπαθούσα να τον απομακρύνω από πάνω μου.
?:"Είσαι δικιά μου τώρα!"Είπε κι άρχισε να μου χουφτώνει τον κώλο,όσο με φιλούσε στο λαιμό.
Artemis:"Βοήθεια!"Είπα φωνάζοντας με όλη μου τη δύναμη.
?:"Κανείς δε θα σε ακούσει!"Είπε και με φίλησε στο στόμα.Μύριζε αλκοόλ.
Artemis:"Είσαι μεθυσμένος!Δε ξέρεις τι κάνεις!"Του φώναξα.
?:"Ξέρω πολύ καλά τι κάνω!"Είπε και μου κατέβασε τη φούστα.Κοιτούσε επίμονα την ευαίσθητη περιοχή μου,ώσπου μου είπε:"Θα σε γαμήσω τόσο άγρια,που θα το θυμάσαι για πάντα!"Είπε κι άρχισε να πιάνει την ευαίσθητη περιοχή μου.
Artemis:"Άσε με ανώμαλε!"Είπα και προσπάθησα να βγάλω το χέρι του από την περιοχή μου.
?:"Θα σε γαμήσω θες δε θες μωρό μου!"Είπε και μου έπιασε τα χέρια με το άλλο του χέρι.Μου κατέβασε το εσώρουχο και είπε:"Το πουλί μου θα μπεί τόσο βαθιά μέσα σου,που δε θα μπορείς να περπατήσεις μετά!"Είπε και ξεκούμπωσε το παντελόνι του.
Alex:"Artemis!"Άκουσα τον Alex να φωνάζει.
Artemis:"Alex βοήθεια!"Είπα και φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα.
?:"Κανείς δε θα σε σώσει!"Είπε και κατέβασε το εσώρουχο του.
Artemis:"Alex...Alex...Alex κάνε γρήγορα σε παρακαλώ!"Είπα με δάκρυα στα μάτια.Πήγαινε να μπεί μέσα μου,ώσπου ο Alex μπήκε στο μπάνιο.
Alex:"Κάτω τα χέρια σου από την κοπέλα μου αλήτη!"Είπε κι άρχισε να του ρίχνει μπουνιές μια στο πρόσωπο,μια στο στομάχι.Αφού τον έριξε στο πάτωμα μετά από πολύ ξύλο του είπε:"Ανέβασε το παντελόνι σου,γιατί καμία κοπέλα δε θα ήθελα να δει αυτό το θέαμα μπαίνοντας στο μπάνιο!"Του έσκασε μια τελευταία κλωτσιά στα πλευρά κι ύστερα ήρθε προς το μέρος μου.Όση ωρα τον χτυπούσε εγώ ντυνόμουν για να καλύψω τη γύμνια μου.Δεν ήθελα να με δει έτσι.
Alex:"Είσαι καλά;"Είπε και χάιδεψε το μάγουλο.
Artemis:"Όχι,αλλά χαίρομαι που ήρθες εγκαίρως!"Είπα και τον αγκάλιασα.
Alex:"Δε θα σε ξαναφήσω μόνη σου!"Είπε και μου χάιδεψε τα μαλλιά τρυφερά.
Artemis:"Σ'αγαπώ!"
Alex:"Και 'γω σ'αγαπώ μωρό μου!"

Επέστρεψα!^0^Συγνώμη που άργησα να βάλω,αλλά έχω πολύ διάβασμα!:(♥

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now