Part 95

9 0 0
                                    

Αφού τα πληρώσαμε,λοιπόν,αρχίσαμε να προχωράμε γρήγορα προς το σπίτι και η σιγή φυσικά δεν μας είχε εγκαταλείψει!

Marianna:"Πες κάτι!"

Artemis:"Τι να πω;"

Marianna:"Ξερω 'γω...οτιδήποτε!"

Artemis:"Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι"

Marianna:"Και γιατί αυτό;"

Artemis:"Γιατί δεν εχω κάτι καινούργιο να σου πω βρε αγάπη μου!"

Marianna:"Καλά..."

Artemis:"Θέλεις να μιλήσουμε μήπως πάλι για το λόγο που ζήλεψες εμένα και τον Austin;Γιατί νιώθω ότι αυτό σε καίει αυτή τη στιγμή!"

Marianna:"Εμ..."

Artemis:"Το μόνο που θα σου πω για να το λήξουμε το θέμα εδώ είναι ότι δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!"

Marianna:"Απλώς περάσαμε τόσες δυσκολίες με τον Austin και τώρα που είμαστε καλά,φοβάμαι μη μας το χαλάσει κάτι όλο αυτό!"

Artemis:"Ναι καταλαβαίνω τι λες,αλλά δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι."

Marianna:"Ελπίζω!"Είπα και μου χαμογέλασε.Μπορεί και να συμπεριφέρομαι υπερβολικά,αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι ποτέ σίγουρος για τίποτα!Ύστερα από λίγο φτάσαμε σπίτι και όταν μπήκαμε μέσα,μας περίμεναν καθισμένοι στον καναπέ,ο Austin και ο Alex.

Alex:"Βρε καλώς 'τες!"

Austin:"Πώς πήγαν τα ψώνια κορίτσια;"

Marianna:"Καλά!"

Alex:"Ωραία...λοιπόν πηγαίνετε να ετοιμαστείτε,για να φύγουμε σε λίγο."

Marianna:"Οκευ!"Όσο ετοιμαζόμασταν ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου από έναν απόρρητο αριθμό.
?:"Ωραίο μαγιό ;)"

Marianna:"Ποιός είναι;"

?:"Θα μάθεις σύντομα!"

Marianna:"Τι εννοείς;"Έστειλα,αλλά δεν απάντησε.Τι ήταν αυτό τώρα;Μήπως είναι φάρσα;Πώς ξέρει όμως,ότι φοράω μαγιό;Καλύτερα να μην ασχοληθώ μ'αυτό τώρα!

Austin:"Είστε έτοιμες;"Φώναξε.

Marianna:"Ναι τώρα ερχόμαστε!"Εγώ φόρεσα ένα απλό μαύρο μαγιό με άνοιγμα V μπροστά και με άνοιγμα στη πλάτη.Η Artemis φόρεσε το ίδιο μαγιό απλά σε μπλέ electric χρώμα.Βάλαμε σαγιονάρες,πήραμε πετσέτες,γυαλιά ήλιου και κατεβήκαμε κάτω.

Alex-Austin:"Ουαου!"Είπαν και κοιταχτήκαμε με την Artemis και χαμογελάσαμε.

Austin:"Είσαι πολύ όμορφη!"Είπε και ήρθε προς το μέρος και με φίλησε στο στόμα.

Marianna:"Σ'ευχαριστώ!Κι εσύ δε πας πίσω όμως!"Είπα χαμογελώντας.

Alex:"Παιδιά αφήστε τις γλύκιες και πάμε!"

Austin:"Εντάξει bro ηρέμησε!"Καθώς προχωρούσαμε στο δρόμο γελούσαμε συνέχεια και ο κόσμος μας κοιτούσε περίεργα.Εμείς όμως δε δίναμε σημασία,κοιτούσαμε να περνάμε καλά!

Artemis:"Είναι μακριά η στάση;"

Alex:"Ναι"

Artemis:"Πφφ..."

Alex:"Κάνε υπομονή μωρό μου,γιατί έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας,για να αρχίσεις να γκρινιάζεις από τώρα!"

Artemis:"Καλά..."Μετά από κανένα τέταρτο περίπου φτάσαμε στη στάση και όπως ήταν αναμενόμενο το λεωφορείο δεν είχε έρθει ακόμα.

Marianna:"Άντε...που είναι;Ζεσταίνομαι!"Είπα κάνοντας αέρα με το χέρι μου στο πρόσωπο μου.

Austin:"Θα έρθει!"

Marianna:"Εε ναι...σε πόση ώρα θα έρθει όμως;"

Alex:"Η εφαρμογή λέει ότι θα έρθει σε 5 λεπτά"Είπε κοιτώντας με.

Marianna:"Τέλεια..."Είπα με ειρωνικό ύφος.Αφού πέρασαν τα 5λεπτά ήρθε το λεωφορείο και μπήκαμε μέσα.Όσο καθόμασταν εγώ κι η Artemis δίπλα-δίπλα,παρατήρησα ότι ένας τύπος με κόζαρε.Όταν κατάλαβε ότι τον κοιτούσα και 'γω άρχισε να μου χαμογελάει.Ακόμα κι όταν γύρισα το βλέμμα μου αλλού,τον ένιωθα να με γδύνει με τα μάτια του.

Marianna:"Artemis..."Είπα ψυθιριστά.

Artemis:"Τι έγινε;"Είπε και γύρισε και με κοίταξε.

Marianna:"Τον βλέπεις αυτό τον τύπο με το κόκκινο καπέλο,που κάθεται δίπλα στο παράθυρο;"

Artemis:"Ναι γιατί;"

Marianna:"Από την ώρα που ανεβήκαμε στο λεωφορείο με κοιτάει συνέχεια!"

Artemis:"Omg!"

Marianna:"Ναι..."

Artemis:"Τέλος πάντων ηρέμησε!Μπορεί να κατέβει πριν από 'μας!"

Marianna:"Κι αν κατέβει μαζι μας και μας ακολουθήσει;Κι αν πάει κι αυτός στη παραλία;Κι αν με πετύχει μόνη μου όταν πάω στο μπάνιο;"

Artemis:"Βρε καλή μου ηρέμησε!Αν μας ακολουθήσει θα δούμε τι θα κάνουμε!"

Marianna:"Εντάξει!Μη πεις τίποτα στα αγόρια γι'αυτό!"

Artemis:"Ότι θες!"Τελικά όταν κατεβήκαμε από το λεωφορείο ο τύπος δε μας ακολούθησε.Κατέβηκε στην προηγούμενη στάση.Αυτό βέβαια δε σήμαινε,οτι δε θα μπορούσε να περπατήσει από εκεί μέχρι τη παραλία!Μπορεί να μη χρειάζεται να ανησυχώ,όμως κάτι στο όλο παρουσιαστικό του δε μου άρεσε καθόλου!






"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now