Artemis:"Που είσαι;"
Marianna:"Σπίτι μου με τον Austin."
Artemis:"Ωραία σε κλείνω κι έρχομαι σε λίγο από 'κει."
Marianna:"Οκευ τα λέμε σε λίγο."Είπε και το κλείσαμε.
Alex:"Τι κάνουμε τώρα;"
Artemis:"Λοιπόν...εσύ θα πας σπίτι σου και θα πεις στη μάνα σου,ότι είχατε βγει με τον Austin κι οτι επειδή είχατε πιεί λιγο παραπάνω και φύγατε αργά από το club,αποφάσισες να κοιμηθείς εκεί."
Alex:"Ωραία και 'συ τι θα κάνεις;"
Artemis:"Θα πάω να δω τη Marianna,γιατί ανησύχησε πολύ,που δεν απάνταγα το τηλέφωνο."
Alex:"Και καλά έκανε και ανησύχησε!Όσο σκέφτομαι,οτι αν αργούσα λίγο ακόμη...αυτός ο ηλίθιος,θα μπορούσε να σου 'χε κάνει χίλια δυο πράγματα,χωρίς τη θέληση σου,τρελ..."Τον διέκοψα και του είπα:"Δεν εχει σημασία τι θα μπορούσε να γίνει!Σημασία έχει,οτι πρόλαβες και ήρθες εγκαίρως!"
Alex:"Έχεις δίκιο.Συγνώμη που στο θύμισα..."
Artemis:"Δεν πειράζει αγάπη μου!Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα και αυτό είναι πια στο παρελθόν!"Είπα κοιτώντας τον τρυφερά.
Alex:"Σωστά."
Artemis:"Τέλος πάντων αγάπη μου,πρέπει να φύγω,γιατί με περιμένει η Marianna.Εσύ πάρε το χρόνο σου,ετοιμάσου και πήγαινε όποτε θες σπίτι σου."
Alex:"Εντάξει μωρό μου!"Είπε και φιληθήκαμε.
Όσο ήμουν στο δρόμο και προχωρούσα,για να φτάσω στο σπίτι της Mariannas,άρχισαν να έρχονται στο μυαλό μου εικόνες απ'αυτό που έγινε χθες το βράδυ.Στον Alex μπορεί να είπα οτι το ξεπέρασα,αλλά πως μπορεί μια κοπέλα να ξεπεράσει κάτι τέτοιο;Θα τη σημαδεύει για ολη της τη ζωή και θα ζεί πάντα με τον φόβο!Δε μπορεί επιτέλους η κοινωνία να μάθει στους άντρες πως να φέρονται κι όχι στις κοπέλες πως να ντύνονται;Είχα βυθιστεί τοσο έντονά μέσα στις σκέψεις μου,που δεν κατάλαβα για πότε έφτασα στο σπίτι της Mariannas.
Marianna:"Hey girl!"Είπε ανοίγοντας τη πόρτα.
Artemis:"Hey!"Είπα και αφού αγκαλιαστήκαμε και μπήκα μέσα της είπα:"Δε μπορείς να φανταστείς τι έγινε χθες..."
Marianna:"Ακούω!"Ξεκίνησα να της διηγούμαι,λοιπόν,με κάθε λεπτομέρεια αυτά,που έγιναν.Αρχικά της είπα για τις εξελίξεις μεταξύ Alex και εμού,τόσο στο bar όσο και στο σπίτι αργότερα.Και όταν λεω στο σπίτι αργότερα εννοώ αργή μουσική,φιλιά στο λαιμό και έρωτα μέχρι να κουραστούμαι και να κοιμηθούμε τελικά αγκαλιά.
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;