Part 41

32 3 2
                                    

Alex:"Πες του Marianna!"
Austin:"Ναι Marianna πες μου!"Tωρα τα πραγματα μπλεχτηκαν...Τι κανω;Να πω στον Austin οτι θελω να χωρισουμε και να μεινω με τον Alex; Ή να μη χωρισω τον Austin και να μεινω μαζι του;Δεν περιμενα ότι θα είναι τοσο δυσκολο...Με τον Alex περναμε καλα,αλλα με τον Austin είναι αλλιως!Nιωθω τοσο ομορφα συναισθηματα οταν ειμαι μαζι του!
Alex:"Λοιπον;"Πηγα αγκαλιασα τον Austin και ειπα τα εξης λογια:"Δεν προκειται να χωρισω τον Austin!Αυτος είναι που θελω και κανενας άλλος!Για μενα Alex ησουν ένα τιποτα που ειχε γινει κατι!"
Alex:"Ώστε ετσι ε;"
Marianna:"Ναι ετσι!"Γραπωσα τον Austin απ' τη μπλουζα και τον φιλησα!Ο Alex ωστοσο βγηκε θυμωμενα εξω από το σπιτι και κοπανησε τη πορτα με δυναμη.Μετα από λιγη ωρα το κινητο μου χτυπησε.Ειχα ένα μηνυμα απ' τον Alex:"Περασες όπως περνουνε οσα δε θα ξαναρθουνε,σε κρατω στο νου μου ακομα σαν τριανταφυλλο στο στομα."
Austin:"Ποιος σου 'στειλε μηνυμα αγαπη μου;"
Marianna:"Κανεις αγαπη μου."
Austin:"Σιγουρα;"
Marianna:"Ναι μωρε απ' τη Cosmote ηταν."
Austin:"Αα οκευ!"Austin:"Σιγουρα;"
Marianna:"Ναι μωρε απ' τη Cosmote ηταν."
Austin:"Αα οκευ!"Μετα από λιγο το κινητο μου χτυπησε παλι και ειχα ένα ακομα μηνυμα απ' τον Alex:"Πεθαινουν ομορφες στιγμες και γεννηθηκαν αναμνησεις,ημουν εκει κι ησουν εκει...Θα μου λειψεις!"

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now