Part 48

28 3 1
                                    

Artemis:"Σοβαρα;Εγιναν όλα αυτά και εμενα δεν μου ειπες τιποτα;"

Marianna:"Hθελα να σου πω τα παντα,όμως ειχαμε πει με τον Alex να μεινει μυστικο ολο αυτό..."Ηρθε κοντα μου,με πηρε μια αγκαλια κι υστερα με χαιδεψε λιγο τον ωμο.

Artemis:"Καταλαβαινω πως νιωθεις!Ειναι δυσκολο να νομιζεις,ότι τοσα χρονια εχεις έναν αδερφο,αλλα ουσιαστικα είναι ενας αγνωστος..."

Marianna:"Ναι..."

Artemis:"Αυτό που δεν καταλαβα όμως είναι,γιατι φιλιθηκατε κι όλα αυτά..."

Marianna:"Του αρεσα και μια μερα που εφυγε ο Austin απ' το σπιτι με ξεμοναχιασε..."

Austin:"Αα τον παπαρα!"

Marianna:"Ηρεμα εσυ!"

Austin:"Μα πηγε να σε παρει από μενα!"

Marianna:"Ναι όμως δεν με πηρε κι αυτό εχει σημασια!"Πηγα,τον αγκαλιασα και του εδωσα ένα φιλι στο στομα.

Artemis:"Ταιριαζεται παρα πολύ!Και Austin συγνωμη για όλα αυτά που ειπα πριν απλα ημουν εξοργισμένη..."

Austin:"Δεν πειραζει σε καταλαβαινω!"

Artemis:"Λοιπόν επειδή νιώθω,ότι σας κανω χαλαστρα θα φυγω."

Marianna:"Oκευ!"Όπως πηγε να φύγει η Artemis επεσε πανω στον Alex.Για μισο τι κανει εδω ο Alex;

Alex:"Να και το ζευγάρι των πιγκουινων"

Marianna:"Εσκαγες;"

Alex:"Ηξερα ότι θα ειστε εδώ και ηρθα!"

Marianna:"Austin μου είχες πει,ότι αυτό είναι το μυστικό σου μερος και δεν εχεις πει σε κανεναν για αυτο..."

Austin:"Του ειχα πει,οτι θελω να σε φερω εδω καποια στιγμη,γι'αυτο το ξερει."

Alex:"Τελικά ο Austin σου δεν είναι και τοσο ξεχωριστός όσο πιστεύεις!"

Austin:"Παρτο πισω ζώο!"

Alex:"Κι αν δε το παρω;Τι θα κανεις;Θα φωναξεις το μπαμπακα σου να με δειρει;"

Austin:"Ο μπαμπάς μου εχει πεθανει..."

Alex:"Αχ ναι μωρέ ξέχασα!Είσαι ορφανο!"Ειπε μ'ενα τονο γεματο σαρκασμο.Ο Austin ειχε αρχισει να εκνευριζεται και απ'οτι φαινεται,η ωρα που θα επαιζε ξυλο με τον Alex δε θα αργουσε.Μετα απο λιγο λοιπον ο Alex βρισκοταν χτυπημενος στην αμμο.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now