Part 62

20 3 0
                                    

Austin:"Που είμαστε;"
Marianna:"Σ'ενα αδειο δωματιο,που εχει μονο ενα ξύλινο κρεβάτι με μαυρα σεντόνια."
Austin:"Και τι κανουμε 'δω;"
Marianna:"Δε ξέρω αγάπη μου..."Ημασταν μονοι στο δωματιο για αρκετες ωρες,ωσπου μπηκαν μεσα δυο μαυροφορεμένοι αντρες με μασκα.Η οψη τους ηταν ιδιαιτερα τρομακτικη.Εβγαλαν το μαντιλι απ' τα ματια και το στομα του Austin και τον πηραν μακρια μου.
Marianna:"Όχι!Δε μπορειτε να μου το κανετε αυτό!Γιατι τον παιρνεται μακρια μου;Αφηστε τον εδώ!Σας παρακαλω!Τον χρειαζομαι!"Εκλαιγα χωρις σταματημο.Τα δακρυα μου εσταζαν σαν μικρες σπιθες πανω στα μαγουλα μου.Γιατι τον πηραν μακρια μου;Γιατι;Στο δωματιο μπηκε παλι ενας μαυροφορεμενος αντρας με μασκα,που κρατουσε στο ενα του χερι ένα τετραδιο και στο άλλο ένα στυλο.Ηρθε κοντα μου και μου εδωσε το τετραδιο και το στυλο.Υστερα μου ελυσε τα χερια τα χερια απ' το κρεβατι.
?:"Αυτό είναι το ημερολογιο σου.Το βρηκα στη τσαντα σου και αποφασισα να στο φερω,για να μπορεις να ξεχνιεσαι απ'αυτά που γινονται."
Marianna:"Σ'ευχαριστω πολύ. Ποιος εισαι;"
?:"Αυτό δε μπορω να στο πω.Θελω ομως να ξερεις πως,ότι και να σου συμβει πρεπει να παλεψεις!Δε πρεπει να σταματησεις να παλευεις ποτε!Εγω τωρα θα φυγω και ελπιζω να ακολουθησεις τη συμβουλη μου,γιατι εδώ θα περασεις πολύ δυσκολες καταστασεις."
Marianna:"Σ'ευχαριστω..."

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now