-Σκεψεις Alex-
Μα καλα αυτή η κοπελα παει καλα;Την πεφτει στον κάθε τυχαιο;Τστστς με το που φυγει ο Austin θα της μιλησω!
-Τελος σκεψεις Alex-Ο Alex πηρε τις πιτσες,πηγε στη κουζινα και τις ακουμπησε στο τραπεζι.Ανοιξε τα κουτια και πηρε τρια πιατα από το ντουλαπι.
Alex:"Ελατε ρε!"Εγω και ο Austin πηγαμε στη κουζινα χερακι-χερακι.Ο Alex όταν μας ειδε φανηκε να ενοχληθηκε λιγο,αλλα δεν του εδωσα πολύ σημασια.
Marianna:"Τι ωραια που μυριζουν!"
Austin:"Μμμ!"
Marianna:"Καθιστε guys!"Καθισαμε,πηραμε ο καθενας από ένα πιατο και αρχισαμε να βαζουμε κομματια πιτσας.Ο Austin τρωει σαν γουρουνι!Καλα για τον Alex δεν το συζητω pepa-pig γεννημενος!Τωρα που ειπα για τον Alex με κοιταει πολύ εντονα!Μου φαινεται περιεργο...Φερεται παραξενα και είναι και πολύ υπερπροστατευτικος και επισης συμπεριφερεται σαν να μην ειμαι αδερφη του και αυτό είναι που με τρελαινει!Γι'αυτό του φερθηκα ετσι το απογευμα,μπας και αλλαξει σταση,αλλα αυτό που εκανα δεν βοηθησε και πολύ!Αα εχω μια ιδεα θα την πεσω στον Austin αγρια για να δω τι θα κανει!Αν επιβεβαιωθούν οι υποψιες μου,τοτε κατι συμβαινει!Τοτε κατι μου κρυβει!
Marianna:"Austin μωρο μου να σου πω...(του εκλεισα το ματι και δαγκωσα τα χειλη μου)Aσε κατω τη πιτσα και παμε πανω να φας αλλα πραγματα!"Ετσι όπως του το ειπα κοντεψα να τον πνιξω!Το στοχο μου όμως τον πετυχα!Με το που την επεσα αγρια στον Austin,ο Alex εσφυξε τις γροθιες του και υποκριθηκε ότι χαμογελαει!Δεν πιανουν πια αυτά σε μενα Alexouko!
Marianna:"Λοιπον Austin ερχεσαι ή θα παω μονη μου πανω;"
Austin:"Ερχομαι δεν χανω τετοια ευκαιρια!"Σηκωθηκε από την καρεκλα του,τον τραβηξα από την μπλουζα και τον φιλησα μανιασμενα!Ο Alex μας αγριοκοιταζε,αλλα δεν του εδινα σημασια κλασσικα!Το βραδυ,που θα φυγει ο Austin θα μου τα πει όλα!
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;