Part 98

8 1 0
                                    

Marianna:"Μα..."

Austin:"Σου προτείνω να σταματήσεις να μιλάς και να ετοιμαστείς γι'αυτό που έρχεται!"Είπε βάζοντας το στόμα του στην περιοχή μου.Η γλώσσα του έκανε κύκλους μεσα μου κι εγώ άρχισα να βγάζω μικρά βογκητά.

Austin:"Σου αρέσει μωρό μου;"

Marianna:"Ναι!"Είπα αναστενάζοντας.

Austin:"Να συνεχίσω;"

Marianna:"Συνέχισε!"Είπα κι εκείνος άρχισε να δαγκώνει ελαφρά την περιοχή μου.

Marianna:"Τι μου κανείς;"Είπα τραυλίζοντας.

Austin:"Κάτι που δε θα ξεχάσεις ποτέ!"Είπε και μου έβαλε δύο δάχτυλα.Άφησα μια μικρή κραυγή κι εκείνος είπε:"Πονάς;Θέλεις να σταματήσω;"

Marianna:"Συνέχισε μωρό μου!Κάνε με να πονέσω!"

Austin:"Σίγουρα το θέλεις αυτό;"

Marianna:"Ναι!"Είπα κι έβαλε και τριτο δάχτυλο μέσα μου.Ύστερα δίστασε λίγο.

Marianna:"Γιατί διστάζεις;"

Austin:"Γιατί δε θέλω να σε πονέσω!"Είπε και με κοίταξε γλυκά.

Marianna:"Μα εγώ στο ζήτησα!"

Austin:"Αν πονέσεις φίλησε με!"Είπε κι εγώ του έγνεψα.Έβαλε και τέταρτο δάχτυλο μέσα μου κι εγώ φώναξα τ'όνομα του.Με φίλησε κι ο πόνος που ένιωθα άρχισε να εξασθενεί.

Marianna:"Σε θέλω μέσα μου!"Είπα και του 'βγαλα το παντελόνι.Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε στο κομοδίνο να πάρει ένα προφυλακτικό.Έβγαλε το εσώρουχο του και φόρεσε το προφυλακτικό.Ανέβηκε πάλι πάνω μου και μου είπε:"Είσαι έτοιμη;"

Marianna:"Ναι μωρό μου είμαι!"Μπήκε μέσα μου βαθιά και μου χαιδεψε τα μαλλιά.Με κοίταξε στα μάτια και με φίλησε.Απομακρύνθηκε λίγο,μου έπιασε το μάγουλο και μου είπε:"Σ'αγαπώ το ξέρεις;"

Marianna:"Το ξέρω,αλλά τι σ'έπιασε τώρα;"

Austin:"Νιώθω ότι τώρα τελευταία δε στο λέω αρκετά συχνά..."

Marianna:"Μπορεί να μη μου το λες,αλλά μου το δείχνεις!"Χαμογέλασε και με φίλησε.Έμπαινε μεσα μου μια γρήγορα μια αργά,ώσπου κουράστηκε και ξάπλωσε δίπλα μου.Ο ύπνος τον πήρε γρήγορα,δίνοντας μου ευκαιρία να φύγω.Κοίταξα το κινητό μου και η ώρα ήταν 23:45.Έπρεπε να ντυθώ και να πάω στο πάρκο.Αυτό έκανα λοιπόν.Έφτασα στις 12 ακριβώς.Ξαφνικά ήρθε μήνυμα στο κινητό μου:"Πήγαινε στο παγκάκι δίπλα στην τσουλήθρα."Πήγα και βρήκα ένα γαλάζιο φουλάρι μ'ένα post-it κολλημένο πάνω του.Έλεγε:"Όπως η θάλασσα χωρίς κύματα είναι γαλήνια,έτσι και 'γω γαλήνια νιώθω όταν σε κοιτάω.
Πάρε αυτό το φουλάρι,ώστε όταν το κοιτάς,να θυμάσαι πόσο σ'αγαπάω.
~Ι"Έστειλα αμέσως μήνυμα στο Ι:"Θέλω να σε δω τώρα!"

?:"Φοβάμαι πως αυτό δε γίνετε."

Marianna:"Γιατί;"

?:"Δεν ήρθε η ώρα ακόμα να μάθεις ποιός είμαι."

Marianna:"Και πότε θα έρθει;"

?:"Σύντομα!Τώρα φόρεσε το φουλάρι σου και πήγαινε σπίτι,είναι αργά."

Marianna:"Εντάξει"Δεν ξέρω αν το βρίσκω ρομαντικό αυτό ή πολύ πολύ creepy.Μάλλον το δεύτερο.Ελπίζω ο Austin να μην έχει ξυπνήσει,γιατί δεν είμαι σε θέση τώρα να του δώσω εξηγήσεις.Ξαφνικά σταμάτησα το περπάτημα και αποφάσισα να στείλω ένα μήνυμα στο Ι:"Να σε ρωτήσω κάτι;"

?:"Φυσικά!"

Marianna:"Δε σκοπεύεις να με βλάψεις έτσι;"

?:"Εννοείται πως όχι! Τους φίλους σου όμως μπορεί,αν δεν με υπακούσεις!;)"

Marianna:"Δε θα τολμούσες!"

?:"Δοκίμασε με!;)"Τι του έχω κάνει και πρέπει να τα περάσω αυτά;Έφτασα σπίτι αρκετά γρήγορα και ο Austin ευτυχώς δεν είχε ξυπνήσει.Ξάπλωσα δίπλα του και πήγα να κοιμηθώ,ώσπου τον άκουσα να λέει:"Που ήσουν;"

Marianna:"Είχα βγει μια βόλτα να πάρω αέρα."

Austin:"Και το φουλάρι που το βρήκες;"

Marianna:"Δε το βρήκα πουθενά.Δικό μου είναι!"

Austin:"Είσαι σίγουρη;"

Marianna:"Ξέρω τι ρούχα έχω Austin!"Είπα και του γύρισα πλάτη.Σιχαίνομαι να του λέω ψέματα!Τι υποτίθεται όμως ότι πρέπει να του πω;Εε ξέρεις Austin είναι δώρο από εναν τύπο που με απειλεί με μηνύματα;

"Brunette Temptation"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora