Alex:"...Τι λες;"
Marianna:"Μ'αρεσει!Δεν είναι ομως λιγο ριψοκιδυνο αυτό;"
Alex:"Ας ρισκαρουμε και λιγο ρε μωρο!"
//Μερια Mariannas//
Αρχισε να με φιλαει στο λαιμο και να μου αφηνει πιπιλιες.Ισως οι πιπιλιες είναι λιγο ριψοκιδυνες,αλλα πλεον δεν με νοιαζει!Αφου εχω εκεινον είναι όλα καλα!Με επιασε σε στυλ νυφης και συνεχισε να με φιλαει.Ανεβήκαμε τις σκαλες,μπηκαμε στο δωματιο του και με πεταξε στο κρεβατι.Υστερα,με κοιταξε μ'ένα πολύ αργιο και ταυτοχρονα σεξυ βλεμμα.Μου εκλεισε το ματι,δαγκωσε τα χειλια του και επειτα κλειδωσε την πορτα.
Marianna:"Γιατι κλειδωσες;Βασικα γιατι ηρθαμε εδώ;"
Alex:"Γιατι πριν ηθελες να κανεις διαφορα με τον Austin και με 'κανες και ζηλεψα!Θα σου δωσω ένα μαθημα γι'αυτό!"Πλησιαζε απηλιτικα προς το κρεβατι,ωσπου ηρθε και ανεβηκε πανω μου.Μου χαιδευε το δεξι μπουτι και με φιλαγε στο στομα.
Alex:"Ωρα να αρχισω το βασανισμα μικρη!"Εβαλε τα χερια του μεσα από την μπλουζα μου και αρχισε να πλησιαζει το στηθος μου.Το επιασε και με τα δυο του χερια και αρχισε να το ζουλαει.Συνεχισε να ζουλαει το στηθος μου και με φιλαγε ταυτοχρονα με γλωσσα στο στόμα.Εβγαλε τα χερια του απ' το στηθος μου και τα πηγε πισω από την πλατη μου.Εφτασε στο κουμπωμα του σουτιεν και πηγε να το ξεκουμπωσει.Δεν τον αφησα ομως.Τον γυρισα και ανεβηκα εγω πανω του.
Alex:"Μικρη κλεβεις!"
Marianna:"Γιατι δεν σ'αρεσει να ειμαι από πανω σου;"
Alex:"Δεν ειπα αυτό!Απλα υποτιθεται,ότι εγω πρεπει να σε βασανισω και όχι εσυ εμενα!"
Mariana:"Λεπτομερειες!"Αρχισα να τον φιλαω στον λαιμό και στο στομα.Εβαλα τα χερια μου στη μπλουζα του και αρχισα να τη τραβαω προς τα πανω.
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;