Part 74

30 2 1
                                    

Οταν εφτασα στο δωματιο μου,κλειδωσα τη πόρτα κι αρχισα να κλαιω χωρις σταματημο.Θα μπορουσε να ειχε πεθάνει εξαιτίας μου...Αν μαθει την αληθεια θα με μισησει...Δε χρειάζεται να τη μαθει ομως!Ξεκλειδωσα τη πορτα του δωματιου μου και πηγα στο δικο της,για να δω πως ειναι.Κοιμοταν,οποτε πηγα να φυγω.
Marianna:"Alex;"
Alex:"Σε ξυπνησα;"
Marianna:"Οχι."
Alex:"Αα ενταξει τοτε.Πως εισαι;"Ειπα κι εκατσα διπλα της στο κρεβατι.
Marianna:"Καλυτερα."
Alex:"Χαιρομαι που εισαι καλυτερα!"
Marianna:"Τι ηθελες να μου πεις πριν;"
Alex:"Πριν;"
Marianna:"Ναι πριν."
Alex:"Δεν ηθελα να σου πω κατι."
Marianna:"Μα οταν λυποθημησα μου ζηταγες συγνωμη,γιατι εσυ εφταιγες για ολα και δεν μου εξηγησες καν τι εννοουσες!"
Alex:"Δεν λυποθημησες."
Marianna:"Τι λες;Το θυμαμαι πολυ καθαρά,πως λυποθημησα στην αγκαλιά σου."
Alex:"Δεν έγινε ποτε κατι τετοιο!Μαλλον θα το ονειρευτηκες."
Marianna:"Μαλλον..."
Alex:"Ναι.Λοιπον εγω σε αφηνω να κοιμηθεις.Τα λεμε αργοτερα."Ειπα και τη φιλησα στο μετωπο.
Marianna:"Ναι."Ειπε κι εγω βγηκα απ'το δωματιο.Μου ειναι τοσο δυσκολο να της κρυψω την αληθεια,αλλα αν την μαθει θα ειναι με τον Austin και εμένα δε θα θελει να με ξαναδει...Δε το θελω αυτο!Ισως τελικα το σχεδιο μου να μην ηταν και τόσο κακή ιδεα!Θα την εχω μονο δικια μου και ο Austin μετα απ'αυτο,που εβαλα τον Sin να του κάνει,δε θα ξαναμπει στη μεση!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now