Part 99

8 0 0
                                    

Σιχαίνομαι να του λέω ψέματα!Τι υποτίθεται όμως ότι πρέπει να του πω;Εε ξέρεις Austin είναι δώρο από εναν τύπο που με απειλεί με μηνύματα;Το επόμενο πρωί ξύπνησα και δεν βρήκα τον Austin δίπλα μου.Σηκώθηκα κι έκατσα στο κρεβάτι,σκεφτόμενη που μπορεί να είχε πάει.Όταν κατέβαινα τις σκάλες,μου ήρθε μια υπέροχη μυρωδιά από την κουζίνα.

Marianna:"Austin;"Είπα καθώς έμπαινα στη κουζίνα.

Austin:"Καλημέρα αγάπη μου!"Είπε χαμογελώντας.

Marianna:"Τι κάνεις;"

Austin:"Μας φτιάχνω πρωινό."

Marianna:"Πώς κι αυτό;"

Austin:"Είπα να επανορθώσω γι'αυτά που σου 'πα χθες!Συμπεριφέρθηκα σαν βλάκας!Έκανα σαν να μη σου είχα εμπιστοσύνη!Συγνώμη..."Είπε ανακατεύοντας το μείγμα μέσα στο τηγάνι.

Marianna:"Μη ζητάς συγνώμη και 'γω σου μίλησα κάπως χθες!"

Austin:"Δεν έχει σημασία τώρα,ας το ξεχάσουμε!"

Austin:"Να σε σερβίρω;"Είπε κρατώντας το τηγάνι.

Marianna:"Φυσικά!"Είπα και σήκωσα το πιάτο μου.Ύστερα ρώτησα:"Pancakes έφτιαξες;"

Austin:"Ναι!"

Marianna:"Τρελαίνομαι για pancakes!"Είπα ενθουσιασμένη.

Austin:"Το ξέρω,γι'αυτό τα έφτιαξα!"Είπε χαμογελώντας.

Marianna:"Ήθελες να με καλοπιάσεις,σε περίπτωση που είχα θυμώσει μαζί σου;"

Austin:"Ίσως..."

Marianna:"Ήμουν σίγουρη!"Αφού φάγαμε μου είπε:"Λοιπόν αγάπη μου εγώ θα φύγω τώρα.Θα πάω να δω τον Alex."

Marianna:"Εντάξει μωρό μου πήγαινε!Εγώ λέω να κάνω ένα μπάνιο."

Austin:"Σίγουρα δε θες να κάτσω,να κάνουμε μαζί μπάνιο;"Είπε πονηρά.

Marianna:"Πηγαίνε στον Alex Austin!"Είπα και σηκώθηκα από τη καρέκλα.

Austin:"Καλά μωρό μου τα λέμε!"Με φίλησε κι έφυγε.Ανέβηκα πάνω και μπήκα στο μπάνιο.Μετά από μισή ώρα βγήκα και πήγα στο δωμάτιο μου.Άνοιξα το κινητό μου και είδα ότι είχα μήνυμα από τον Ι:"Πήγαινε στη κουζίνα"Στη κουζίνα;Πώς μπήκε στη κουζίνα;Πρέπει να φοβάμαι και μέσα στο ίδιο μου το σπίτι;Ντύθηκα και πήγα στη κουζίνα.Πάνω στο πάγκο είδα ένα bath ball κόκκινο-γαλάζιο κι ένα σημείο δίπλα του:"Άγγιζε,κοίταξε,θυμήσου τη συμφορά στη συνείδηση σου.
Υ.Γ:Χρησιμοποίησε τη bath bomb,γιατί έχει κάτι μέσα για 'σένα!"Τη συμφορά στη συνείδηση μου;Ποιά συμφορά;Πήγα στο μπάνιο,γέμισα τη μπανιέρα με νερό κι έριξα μέσα τη bath bomb.Ξαφνικά ξεπρόβαλε στην επιφάνεια ένα κολιέ.Το έπιασα και άρχισα να το παρατηρώ.Ήταν πολύ ιδιαίτερο.Είχε ροζ και άσπρες χάντρες και μια καρδιά στη μέση.Η καρδιά έλεγε πάνω:"Μ+Ι".Την άνοιξα και 'λεγε:"Θα σ'αγαπώ μέχρι τα αστέρια κι ο ήλιος να μη λάμπουν πια,μεχρι εγώ να μην υπάρχω πια.
~Δικός σου για πάντα"

Marianna:"Ποιός είσαι;"

?:"Υπομονή!;)"

?:"Φόρεσε το!"

Marianna:"Κι αν το δει ο Austin;"

?:"Πρόβλημα σου αυτό!;)"Αν το δει ο Austin πάνω μου τι θα κάνω;Το φόρεσα και προσπάθησα να μείνω ψύχραιμη.Ποιός είσαι Ι και γιατί με βασανίζεις;

      |Flashback(4 χρόνια πριν)|
Είμαι τόσο ενθουσιασμένη για απόψε!Είναι ο πρώτος χορός που πηγαίνω και η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετό άγχος μήπως δεν αρέσω στον Ivan...Γύρω στις 8 ήρθε με το αμάξι του να με πάρει και φυσικά η μαμά μου δεν μας άφησε να φύγουμε από το σπίτι,δίχως να μας βγάλει πολλές φωτογραφίες.

Marianna:"Είναι ανάγκη να βγάζει τόσες φωτογραφίες κάθε φορά;"Είπα παραπονεμένα.

Ivan:"Ελα βρε μωρό μου μη παραπονιέσαι!"Είπε και με φίλησε.

Marianna:"Μόνο επειδή μου το ζητάς εσύ!"Είπα χαμογελώντας.Με το που φτάσαμε στο σχολείο,κατευθυνθήκαμε προς τα μέσα.Κάποια στιγμή ο Ivan μου έπιασε το χέρι και με σταμάτησε.

Marianna:"Τι συμβαίνει;"

Ivan:"Πριν μπούμε μέσα θέλω να σου δώσω κάτι!"Είπε κι έβαλε το χέρι του μέσα στη τσέπη του σμόκιν του.Έβγαλε ένα μικρό κουτάκι κι ύστερα με κοίταξε στα μάτια.

Ivan:"Άνοιξε το!"Είπε δίνοντας μου το κουτάκι.Είχε μέσα ένα κολιέ με ροζ-άσπρες χάντρες και μια καρδιά στη μέση,που έλεγε πάνω Μ+Ι.

Ivan:"Άνοιξε και τη καρδιά!"Είπε κι εγώ την άνοιξα.Έλεγε:"Θα σ'αγαπώ μέχρι τα αστέρια κι ο ήλιος να μη λάμπουν πια,μεχρι εγώ να μην υπάρχω πια.
~Δικός σου για πάντα"

Marianna:"Δική σου για πάντα!"Είπα και τον φίλησα.

Ivan:"Θέλεις να στο φορέσω;"

Marianna:"Και το ρωτάς;"Μου το φόρεσε κι έπειτα μου 'δωσε ένα απαλό φιλί στο λαιμό.

Ivan:"Πάμε μέσα τώρα!"Είπε κι έπλεξε το χέρι του στο δικό μου.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now