Καταλήξαμε να είμαστε δύο άγνωστοι,που προσπαθούν να ανάψουν τη φωτιά του παρελθόντος,που έκαιγε μεταξύ τους!
Marianna:"Αφήστε τα για το club αυτά!"Την άκουσα να λέει και απομακρύνθηκα αμέσως απ'τον Alex.Την έπιασα απ'το χέρι και την τράβηξα,για να πάμε λίγο πιο μπροστά.
Marianna:"Τι συμβαίνει;"
Artemis:"Θέλω τη βοήθεια σου!"
Marianna:"Σε ακούω!"
Artemis:"Αρχικά θέλω να μου πεις αν σου αρέσει ακόμα ο Alex."
Marianna:"Φυσικά και όχι!"
Artemis:"Marianna θέλω την αλήθεια!"
Marianna:"Κοίτα τον αγαπώ πολύ,γιατί από μικροί μεγαλώσαμε μαζί και τον νιώθω σαν αδερφό μου,άσχετα που δεν είναι.Δε μ'αρέσει όμως!Πιστεύω,ότι όλο αυτό που έζησα μαζί του αυτές τις μέρες,ήταν απλά ένας ενθουσιασμός και τίποτα παραπάνω!Σου υπόσχομαι,ότι δεν πρόκειται να ξαναγίνει κάτι τέτοιο!Είσαι η κολλητή μου και δε θέλω να σε βλέπω στεναχωρημένη!"
Artemis:"Ωω έλα 'δω!"Είπα και την πήρα μια σφιχτή αγκαλιά.Ύστερα είπα:"Πιστεύεις ότι του αρέσω στ'αλήθεια ή απλώς το κάνει,για να ζηλέψεις εσύ;"
Marianna:"Νομίζω πως όντως του αρέσεις,αλλά για να βεβαιωθούμε,αν σου τη πέσει κανείς στο club,που σίγουρα θα το κάνει,μην αντισταθείς!Αν αρέσεις όντως στον Alex,με το που σου την πέσει κάποιος θα γίνει πυρ και μανία!"
Artemis:"Σατανικό!"
Marianna:"I know!"Είπε και γέλασε.
Artemis:"Πάμε πίσω στ'αγόρια όμως πριν καταλάβουν τίποτα!"
Marianna:"Ναι δίκιο έχεις!"Είπε και πήγαμε στ'αγόρια.
Alex:"Τι σκαρώνετε εσείς οι δύο πάλι;"
Marianna:"Κοίτα τη δουλειά σου Alexouko!"
Alex:"Καλά Mariannouko!"Είπε ελαφρώς ειρωνικά.Ύστερα γύρισε προς το μέρος μου και είπε:"Λοιπόν..."
Artemis:"Ναί;"Είπα καθώς τον κοιτούσα μέσα στα μάτια.
Alex:"Είσαι πολύ όμορφη,το ξέρεις;"
Artemis:"Εμ σ'ευχαριστώ!"Είπα και πέρασα μια τούφα απ'τα μαλλιά μου πίσω απ' τ'αυτί μου με τα δάχτυλα μου.
Alex:"Εκτος απ'αυτό όμως ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη,που σου φέρθηκα σαν τόσο μεγάλος βλάκας!"Δάγκωσα ελαφρά τα χείλη μου,καθώς τον κοιτούσα χωρίς να πω κάτι.
Alex:"Δεν έχεις να πεις κάτι;"
Artemis:"Δεκτή!"Είπα και έπλεξα τα χέρια μου γύρω απ'το λαιμό του.Εκείνος κατέβασε τα δικά του σιγά-σιγά στη μέση μου και με φίλησε.Απομακρύνθηκε λίγο,ώστε να είμαστε σε απόσταση αναπνοής και είπε:"Άρα αυτό σημαίνει,ότι είμαστε όπως πριν;"
Artemis:"Προφανώς και όχι!"
Alex:"Μ'αρέσει τόσο όταν το παίζεις δύσκολη!"Είπε και μου 'δωσε ένα πεταχτό φιλί.
Artemis:"Αυτό θα το δούμε!"
Alex:"Τι είπες;"
Artemis:"Τίποτα baby τίποτα!"
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;