Part 60

26 3 1
                                    

Marianna:"Μην τον αφησεις να νικησει!"Πασαρα το ξυραφι στον Austin και υστερα εκλεισα τα ματια μου,ωσπου με πηρε ενας βαθυς υπνος.Καποια στιγμη ξυπνησα και κοιταξα γυρω μου.Ειδα παντου αιματα!Ο Austin είναι αυτος;Είναι πολύ τραυματισμενος!Διπλα του ειχε ενα μαχαιρι,πιο συγκεκριμενα αυτό που κραταγε ο Δρυΐδης.Ελπιζω να ειναι καλα και να μην εχει παθει τιποτα...Τον πλησιασα κι αρχισα να του χαιδευω τα μαγουλα.
Marianna:"Αγαπη μου μ'ακους;"Προσπαθησα η φωνη μου να βγει,οσο το δυνατον λιγοτερο πνιχτη.Μου επιασε το χερι μ'οση δυναμη ειχε,ανοιξε τα ματια του και μου χαμογελασε.Ευτηχως είναι καλα!
Austin:"Ναι αγαπη μου ειμαι καλα!Καταφερα να νικησω το Δρυΐδη.Μου ειπε όμως,ότι η δοκιμασια μας ακομα δεν εχει τελειωσει..."
Marianna:"Κατι πρεπει να κανουμε!Δεν μπορουμε να μεινουμε εδώ!Αν συνεχισουμε ετσι καποια στιγμη θα..."
Austin:"Όχι αγαπη μου μη το πεις..."
Marianna:"Πρεπει να βρουμε ένα τροπο να φυγουμε!"
Austin:"Δεν ξερουμε καν το σπιτι,πως θα βρουμε εξοδο;"
Marianna:"Αρχικα θα σηκωθουμε απ' το πατωμα και μετα βλεπουμε."Σηκωθηκαμε λοιπον απ' το πατωμα κι αρχισαμε να κοιταμε το χωρο.Ξαφνικα ο τρομακτικος ηχος ξανακουστηκε.Βρεθηκα και εγω και ο Austin ζαλισμενοι στο πατωμα.
?:"Νομιζατε ότι θα ξεφευγατε;Η απαντηση είναι όχι!Αν δε παρουμε αυτό που θελουμε από σας δε θα φυγετε ποτε!"
Marianna:"Τι θελετε από 'μας;"
?:"Θα το μαθεις στην πορεια καλη μου."Πηγα ν'απαντησω,αλλα ενιωσα ανήμπορη κι εκλεισα τα ματια μου.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now