Part 65

21 3 5
                                    

Το σκοταδι πλεον ειχε φυγει κι εγω μπορουσα να δω τα παντα καθαρα.Πήγα να σηκωθω απ'το πατωμα κι επεσα ξανα,κλεινοντας τα ματια μου.Όταν ξυπνησα βρισκομουν καθισμενη σε μια ξυλινη καρεκλα.Ξαφνικά ήρθε μπροστά μου ο Sin.
Sin:"Aποφασισες ποιον θες;"
Marianna:"Μα πώς ν'αποφασισω,ενω κοιμομουν;"
Sin:"Μεσα σου εχεις αποφασισει ποιον πραγματικα θελεις,απλως εισαι μεγαλη εγωιστρια,για να χασεις καποιον απ'τους δυο."
Marianna:"Δεν είναι αληθεια αυτό!"
Sin:"Ποιον θελεις λοιπον;"
Marianna:"Εμ..."
Sin:"Πριν πεις οτιδηποτε θελω να ξερεις,ότι αν αποφασισεις για παραδειγμα τον Alex,οι αναμνησεις του Austin σχετικα με 'σενα θα διαγραφουν και δε θα σε θυμαται πλεον.Αυτό θα γινει μονο και μονο,για να μη πληγωθει!"
Marianna:"Μα τι λες;Εισαι τρελος;Γιατι να του το κανετε αυτό;"
Sin:"Γιατι καλη μου,αν δεν εχει εσενα θα πεθανει!"
Marianna:"Τι εννοεις ότι..."
Sin:"Φτανουν οι ερωτησεις!Τωρα θελω μονο απαντησεις!Τον Alex ή τον Austin;"
Μarianna:"Εμ..."Τι να κανω;Ποιον να διαλεξω;Τους αγαπω και τους δυο,αλλα δε θελω να πεθανει ο Austin εξαιτιας μου...Αν διαλεξω τον Alex τα πραγματα θα 'ναι καλυτερα;Ελπιζω πως ναι!
Sin:"Τελειωνε δεν εχουμε ολη τη μερα μπροστα μας!"
Marianna:"Τον Alex..."
Sin:"Χαιρομαι που εισαι ειλικρινής!"
Marianna:"Αν το μετανιωσω τι θα κανω;"
Sin:"Θα κανεις τον Austin να σε ερωτευτει ξανα."

"Brunette Temptation"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora