Austin:"Είσαι ότι πιο όμορφο θα μπορούσε να μου συμβεί!"Είπε και με φίλησε.Το φιλί μας ήταν τόσο έντονο και βαθύ,που ένιωθα σαν να 'μαστε ένα άτομο πλεον κι όχι δύο.Μετά από λίγο σταματήσαμε να φιλιόμαστε και βγήκαμε από τη μπανιέρα.Φορέσαμε πετσέτες και πήγαμε στο δωμάτιο.Είχαμε ξαπλώσει στο κρεβάτι και κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο χωρίς να λέμε κάτι.Ο Austin όμως κάποια στιγμή έσπασε τη σιωπή.
Austin:"Λεω να κάνουμε και κάτι άλλο εκτός από το να φιλιόμαστε!"Είπε κι ήρθε πάνω μου.
Marianna:"Μέσα στο μυαλό μου είσαι!"Είπα και πήγα να τον φιλήσω.Στο κινητό μου ήρθε όμως μήνυμα,που δεν με άφησε να τελειώσω αυτό που πήγαινα ν'αρχίσω.Το έπιασα και είδα ότι ήταν από τον Ι:"Αν θες να με συναντήσεις ελα στο πίσω μέρος του γυμναστηρίου του International Studies Charter High School σε 30λεπτά!
Υ.Γ:Να είσαι μόνη!"Austin:"Είσαι καλά;"
Marianna:"Εε;"
Austin:"Είσαι καλά;"
Marianna:"Ναι καλά είμαι..."
Austin:"Σίγουρα;"Είπε και με κοίταξε ανήσυχα.
Marianna:"Ναι αγάπη μου μην ανησυχείς,απλώς ζαλίστηκα λίγο."
Austin:"Τότε λέω να αφήσουμε αυτό που αρχίσαμε για αργότερα!"
Marianna:"Ναι...Λοιπόν εγώ λέω να πάω να τρέξω λιγάκι..."Είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι για να ντυθώ.
Austin:"Πώς κι έτσι;"
Marianna:"Θέλω να εκτονωθώ..."
Austin:"Θες να έρθω μαζί σου;Γιατί φοβάμαι μην..."
Marianna:"Θα πάω μόνη μου Austin!"
Austin:"Σίγουρα;"
Marianna:"Ναι θα είμαι εντάξει μόνη μου!Μην ανησυχείς!"Έβαλα παπούτσια,πήρα το κινητό και τα ακουστικά μου και πήγαινα να βγω από το δωμάτιο όταν ο Austin είπε ξαφνικά:"Ότι κι αν σε προβληματίζει πάντως μπορείς να μου το πεις,εντάξει;"
Marianna:"Εντάξει!"Είπα και βγήκα από το δωμάτιο.Έβαλα τα ακουστικά μου και ξεκίνησα να κατευθύνομαι προς το σχολείο.Το γεγονός ότι επιτέλους θα συναντούσα τον Ι και θα μάθαινα ποιός είναι μου προκαλούσε άγχος και πολύ πανικό.Η καρδιά και μόνο στη σκέψη του Ι έκανα σαν τρελή!Ήταν έτοιμη να εκραγεί!Είχα φτάσει στο πίσω μέρος του γυμναστηρίου και περίμενα τον Ι να φανεί.
Ivan:"Γειά σου Marianna!"Τον άκουσα να λέει στο αυτί μου κι ανατρίχιασα ολόκληρη.
Marianna:"Ποιός είσαι;"Είπα αφού γύρισα και τον κοίταξα.Είχε γαλαζοπράσινα μάτια,γωνίες στο πρόσωπο και καστανά μαλλιά.Είχε μεγάλα χείλη και καλοσχηματισμένα φρύδια.Ήταν πολύ όμορφος!Και γυμνασμένος!Τι ήθελε όμως εκείνος από 'μένα;
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;