Part 56

20 3 1
                                    

Ηρθε και τη πηρα αγκαλια.Μου 'χε λειψει τοσο πολυ το αρωμα της.Ξαφνικά αρχισε ν'ακούγεται το τραγούδι,που 'χα ακουσει στο ξεφωτο.
Austin:"Αυτο το τραγουδι..."
Marianna:"Σου θυμιζει κάτι;"
Austin:"Ναι...Βασικα όχι...Βασικα..."
Marianna:"Σταθεροποιησου!"
Austin:"Το ξέρω!"
Marianna:"Ετσι μπράβο!Κι απο που το ξέρεις ειπαμε;"
Austin:"Δεν ειπαμε!"
Marianna:"Tωρα ομως θα πουμε!Ξεκινα!"
Austin:"Ολα ξεκινησαν απ'οταν άρχισες να τρέχεις,για να φυγεις μακρια μου.Ειχα χαθει στις σκέψεις μου και δεν ήξερα τι να κανω...Ημουν πολυ μπερδεμένος!Ετσι πηγα προς το ξεφωτο της πολης,για να κατσω και να σκεφτώ.Κάποια στιγμή ομως αρχισε ν'ακουγεται αυτο το τραγούδι.Μου φαινοταν ιδιαιτερα οικειο,αλλα δε μπορουσα να καταλαβω από πού το ηξερα.Ετσι αποφασισα να κλεισω τα ματια μου,μηπως και θυμομουν κατι σχετικα με το τραγουδι.Με το που εκλεισα τα ματια μου,ηρθε στο μυαλο μου η εικονα του χωρου που βρισκομαστε.Υστερα στο μυαλο μου ηρθες εσυ.Σε ειδα να καθεσαι σε μια απο τις πολυθρονες.Επειτα ανοιξα τα ματια μου κι αρχισα να ψαχνω από πού προερχοταν το τραγουδι.Ματαια όμως!Καποια στιγμη φωναξα:«Τι θελεις επιτελους από μενα;».Και στη συνεχεια μια φωνη μου απαντησε:«Διεκδικησε την!Την ξερεις καλυτερα από τον καθενα!Δεν πρεπει να την χασεις!».Υστερα, ειπα:«Τη Marianna;Μα ποιος εισαι;Και γιατι μου τα λες όλα αυτά;».Στη συνεχεια η φωνη μου απαντησε:«Κανε αυτό που σου λεω και μη φερνεις αντιρρήσεις!» Εγω όμως συνεχισα να μη καταλαβαινω τι εννοουσε η φωνη..."

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now