Part 76

20 2 2
                                    

Βγηκα απ'το σπιτι κι αρχισα να προχωραω στο δρομο.Austin Mahone ηρθε η ωρα να πεθανεις!Μετά από 20λεπτά έφτασα έξω απ'το σπίτι του.Χτύπησα με δύναμη τη πόρτα και περίμενα να 'ρθει να μου ανοίξει.Ηρθε αμεσως και μου άνοιξε.
Austin:"Τι θέλεις Alex;"
Alex:"Τη Marianna!"Ειπα και τον εσπρωξα προς τα μεσα,κλεινοντας τη πορτα.
Austin:"Η Marianna είναι δικιά μου!"
Alex:"Δεν το νομίζω!"Είπα και του 'χωσα μια μπουνιά.Μου 'χωσε κι εκείνος μιά.Του 'χωσα μία πίσω.Μου 'χωσε μία πίσω.Συνεχίστηκε αυτό για κάμποση ώρα,ώσπου ο Austin λυποθήμησε.Έβγαζε αίμα απ'τη μύτη και το στόμα.Ένιωθα τόση ικανοποίηση,βλέποντας αυτο το θέαμα.Ήθελα να τον αποτελειώσω και να σταματήσουν μιά για πάντα τα προβλήματα μου.Πήγα στη κουζίνα και πήρα ένα μαχαίρι απ'το συρτάρι.Έπειτα γύρισα στο χώρο,πού ήταν λυπόθημος ο Austin.Αχ καλέ μου Austin θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε,να είμαστε πολύ καλοί φίλοι,αν δεν πλησίαζες τη Marianna.Τώρα όμως το έκανες και θα το πληρώσεις!Πήγα να του καρφώσω το μαχαίρι στη κοιλιά,όμως με σταμάτησε ο ήχος της πόρτας.Άρχισα να ιδρώνω.Αν είναι η μητέρα του,τι θα κάνω;Έκρυψα το μαχαίρι στη τσέπη μου και σκούπισα με μία χαρτοπετσέτα τα αίματα απ'το πρόσωπο του Austin.Τον ξάπλωσα στον καναπέ κι άνοιξα τη πόρτα.
Marianna:"Alex;"
Alex:"Marianna;"
Marianna-Alex:"Τι κάνεις εδώ;"
Marianna:"Ήρθα να δω τον Austin.Εσύ;"
Alex:"Κι εγώ το ίδιο."
Marianna:"Ωραία."Είπε και πήγε να μπεί μέσα.Την έσπρωξα λίγο και της είπα:"Δε μπορείς να μπείς μέσα."
Marianna:"Γιατί;"
Alex:"Έχει πυρετό."
Marianna:"Εε και;"
Alex:"Θα κολήσεις!"
Marianna:"Δε με νοιάζει!Άσε με να μπώ!"Είπε και με 'σπρωξε,για να μπεί μέσα.Την άφησα να μπεί μέσα μόνο και μόνο,για να μην της δημιουργηθούν υποψίες.
Marianna:"Φαίνεται χάλια."Είπε κι έκατσε δίπλα του.Άρχισε να του χαιδεύει τα μαλλιά και να τον αγκαλιάζει ελαφρά.Με τρέλαινε η όλη εικόνα!Όσο έβλεπα πόσο τον αγαπούσε η Marianna,τόσο περισσότερο ήθελα να τον σκοτώσω!


"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now