Part 31

47 3 0
                                    

Αρκετη ωρα μετα,σταματησαμε και ηρθε και ξαπλωσε διπλα μου.Ηταν ο πρωτος μου και δε πρόκειται να το μετανιωσω ποτε αυτο!
Alex:"Πως ημουν;"
Marianna:"Καλος ησουν!"
Alex:"Μονο καλος;"
Marianna:"Ο καλυτερος!"
Alex:"Χαχα!"Ειπε και φιληθηκαμε.Με πηρε αγκαλια και μου χαιδευε τα μαλλια.Η ωρα περασε τοσο ομορφα,που κοιμηθηκα χωρις να το καταλαβω.Το επομενο πρωι ξυπνησα και δεν βρηκα τον Alex διπλα μου.Βρηκα ομως ένα σημείωμα πανω στο μαξιλαρι του:"Την πιο γλυκια καλημερα,στην πιο ομορφη κοπελα του κοσμου!Όταν ξυπνησεις μην ανησυχησεις,που δε θα με δεις.Εχω παει για τρεξιμο και θα γυρισω αργοτερα.Σηκω απ' το κρεβατι και φορεσε αυτά,που είναι μεσα στη μπεζ σακουλα πανω στο γραφειο.Μην αρνηθεις να τα βαλεις,γιατι θα σου πανε πολύ!Όταν ντυθεις πηγαινε στη κουζινα και φαε το πρωινο που σου ετοιμασα.Είναι όλα τα αγαπημενα σου!
Υ.Γ:Μην τολμησεις και δεν βαλεις τα εσωρουχα!
-Alex-"
Μα ποτε προλαβε και τα εκανε όλα αυτά,χωρις να τον παρω ειδηση;Σηκωθηκα από το κρεβατι και πλησιασα το γραφειο,που βρισκοταν η μπεζ σακουλα.Την ανοιξα και ειδα μεσα κατι ρουχα.Hταν μια μαυρη μπλουζα με ανοιγμα πισω,ένα μπλε τζιν με σκισιματα και μια ζακετα μαυρη που ειχε το μονογραμμα:" LA" Είναι πολύ γαματα ρουχα!Αφου τα εβγαλα απο τη σακουλα,ειδα και τα εσωρουχα.Ηταν ένα σετ από ροζ φωσφοριζε εσωρουχα. Ένα ροζ φωσφοριζε στρινγκ και ένα ροζ φωσφοριζε σουτιεν με ενισχυση.Τα φορεσα και υστερα εβαλα τη μπλουζα,το τζιν και τη ζακετα.Πηγα στο δωματιο μου να παρω ένα καινουργιο ζευγαρι καλτσες.Πηρα ένα ζευγαρι ασπρες καλτσες και τις φορεσα.Μετα πηγα παλι στο δωματιο του Alex,για να παρω τα ασπρα μου all star.Τα εβαλα και πηγα στη κουζινα.Το τραπέζι είχε ενα σωρο πράγματα πανω.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now