Part 77

18 3 2
                                    

Όσο έβλεπα πόσο τον αγαπούσε η Marianna,τόσο περισσότερο ήθελα να τον σκοτώσω!
Marianna:"Alex δεν αναπνέει..."Είπε τρομαγμένη.
Alex:"Τι;"Είπα φρικαρισμένος.Θέλω να τον σκοτώσω,αλλά δε μπορώ να βλέπω έτσι τη Marianna...Την αγαπώ περισσότερο απ'όσο μισώ αυτόν!Αν θέλει αυτόν θα κάνω πίσω...
Marianna:"Πρέπει να πάει στο νοσοκομείο,γιατί έχει και χαμηλό παλμό..."
Alex:"Ναι!"Είπα κι έβγαλα το κινητό μου.Πήρα αμέσως τηλέφωνο το νοσοκομείο,για να έρθει ένα ασθενοφόρο.Μετά από 15λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο και βάλαμε τον Austin μέσα.Γιατί αφήνω τη ζήλια να με ελέγχει;Γιατί;Αυτός,που πρέπει να πεθάνει είμαι εγώ κι όχι ο Austin...
         //Μεριά Mariannas//
Αγάπη μου σε παρακαλώ μη με αφήσεις...Η ζωή μου χωρίς εσένα δεν έχει νόημα...Αν δεν έχω εσένα θ'αυτοκτονήσω...Σε παρακαλώ μη με αφήσεις...
            //Μεριά Austin//
Δε σ'αφήνω αγάπη μου!Ποτέ δε πρόκειται να σ'αφήσω!Ακόμη κι αν με αφήσεις εσύ,εγώ πάντα θα βρίσκω έναν τρόπο να με κοντά σου!Είσαι όλος μου ο κόσμος!
          //Μεριά Mariannas//
Marianna:"Σ'αγαπώ."Είπα από μέσα μου και τον αγκάλιασα ελαφρά.
              //Μεριά Austin//
Και 'γω σ'αγαπώ μωρό μου.
          //Μεριά Mariannas//
Μου είχες λείψει τόσο πολύ!
              //Μεριά Austin//
Και 'μένα αγάπη μου.
          //Μεριά Mariannas//
Όταν γίνεις καλά έχουμε να πούμε πολλά,για 'μας τους δύο.
              //Μεριά Austin//
Το ξέρω αγάπη μου.Το ξέρω!

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now