Part 13

48 5 0
                                    

Με πλησιασε σιγα-σιγα,μου δαγκωσε το κατω χειλος και με φιλησε.Ηθελα αυτή η στιγμη να κρατησει για παντα!Εκλεισα τα ματια μου και ενιωθα τοσο ομορφα!Καποια στιγμη,κατεβηκε ο Alex τις σκαλες και καθοταν από πανω μας και μας κοιταγε. Στην αρχη ουτε εγω,αλλα ουτε και ο Austin το ειχαμε καταλαβει.Ανοιξα ομως λιγο τα ματια μου και όταν τον ειδα από πανω μας τρομαξα.Ηταν πολύ λογικό νομιζω.Εσπρωξα λιγο τον Austin,ώστε να μπορεσω να δω καλυτερα τον Alex και να του τα χωσω.
Marianna:"Πας καλα αγορι μου;"
Austin:"Σε ποιον μιλας αγαπη μου;"
Marianna:"Στον Alex μωρο μου!"Όπως πηγε να γυρισει ο Austin να δει τον Alex,έπεσε κατω στο πατωμα.Ο Alex κι εγω ξεκαρδιστηκαμε στα γελια.
Alex:"Ρε μαλακα ελεος!Χαχα!"Τοτε ο Austin αγριοκοιταξε τον Alex και μετα κοιταξε εμενα με λιγο παραπονο στο βλεμμα του.Εκεινη τη στιγμη ενιωσα ασχημα που τον κοροιδεψα.
Marianna:"Αγαπη μου εισαι ενταξει;"
Austin:"Ναι μωρο μου ευχαριστω,που ρωτησες!"
Marianna:"Τι επαθες τωρα ρε αγαπη μου;"
Austin:"Με κοροιδευεις μ'αυτον τον μαλακα!"
Marianna:"Μα εγω δεν..."
Austin:"Ναι Marianna δε με κοροιδευες ξερω ξερω!"
Alex:"Austinouli να σου πω,για μαζεψου λιγο!Τα νευρακια σου αλλου,όχι στην αδερφη μου!"Ηρθε και με πηρε μια πολυ σφιχτη αγκαλια.Τι καλος που είναι μωρε αμα θελει.Γυρισα προς το μερος του,τον κοιταξα,του χαμογελασα και μετα τον φιλησα στο μαγουλο.
Marianna:"Σ'ευχαριστω για την υπερασπιση bro!"
Alex:"Τα παντα για τη sis μου!Οποιος σε πειραξει θα εχει να κανει μαζι μου!Εδωσα αυτη την υποσχεση και δεν θα την αθετήσω!"
Marianna:"Αω!"Ειπα και του χαμογελασα ελαφρα.Ο Austin ολη εκεινη την ωρα μας κοιτουσε με ένα τοσο περιεργο βλεμμα,σαν να ελεγε:"Οκευ εγω εδώ περισσεύω..."

"Brunette Temptation"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora