Part 32

42 2 0
                                    

Μετα πηγα παλι στο δωματιο του Alex,για να παρω τα ασπρα μου all star.Τα εβαλα και πηγα στη κουζινα.Το τραπέζι είχε ενα σωρο πράγματα πανω.Βαφλες,τηγανητές,σοκολατες κι αλλα πολλα.Μα καλα γιατι εκανε τοσα πραγματα για μενα; Πηγα στο ντουλαπι,πηρα ένα πιατο και εβαλα λιγο από όλα. Ηταν όλα πεντανοστιμα!Πηγα να σηκωθω απ' το τραπεζι,αλλα δυο χερια μου 'κλεισαν τα ματια.
Marianna:"Ποιος είναι;"
Alex:"Εγω ειμαι!"Μου εδωσε ένα κοκκινο τριανταφυλλο κι ένα φιλι στο μαγουλο.
Alex:"Σου έλειψα;"
Marianna:"Το ρωτας;"Ειπα και τον κοιταξα γλυκά.
Alex:"Ναι;"
Marianna:"Μου ελειψες παρα πολύ ρε βλακα!"Σηκωθηκα απ' την καρεκλα,επεσα πανω του και τον πηρα μια σφιχτη αγκαλια.Κοντεψα να το ριξω στο πατωμα,αλλα δεν πειραζει!Τον κοιτουσα μ'ένα πολύ γλυκο βλεμμα και τοτε ηταν που μου 'ρθαν οι αμφιβολιες στο μυαλο...
Marianna:"Μαγαπας;"
Alex:"Πιο πολύ κι απ' τη ζωη μου!"Ειπε και μου χαιδεψε τα μαλλια.
Marianna:"Aληθεια;"
Alex:"Εννοείται πως λεω αληθεια!Μα καλα βρε αγαπη μου τι σε επιασε τωρα;"
Marianna:"Τιποτα ρε μωρο μου,απλα βασανιζουν το μυαλο μου οι αμφιβολιες..."
Alex:"Η μικρη μου δεν θα εχει ποτε αμφιβολιες!"Με τραβηξε κοντα του,με πηρε αγκαλια και με φιλησε στο στομα τρυφερα.
Alex:"Από 'δω και περα μη ξανακουσω για αμφιβολιες,ενταξει;"
Marianna:"Ενταξει!"Ειπα και φιληθηκαμε.

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now