Part 57

19 3 1
                                    

Austin:"...Στη συνεχεια η φωνη μου απαντησε:«Κανε αυτό που σου λεω και μη φερνεις αντιρρήσεις!» Εγω όμως συνεχισα να μη καταλαβαινω τι εννοουσε η φωνη...Πριν χαθει για παντα ειπε:«Σε λιγες ωρες θα βρεθεις σ'αυτό το χωρο και θα είναι εκει η Marianna.Φροντισε να κανεις αυτό που πρεπει!».Εγω ρωτησα τι υποτιθεται πως επρεπε να κανω,αλλα η φωνη δεν μου απαντουσε πλεον.Ετσι ειπα,ότι θα σε διεκδικησω και δε θ'αφησω κανεναν να σε παρει."Η Marianna με το που τ'ακουσε όλα αυτά χαμογελασε και ηρθε και μ'αγκαλιασε.
Austin:"Εσυ πως ηρθες εδώ;"
Marianna:"Άκουσα κι εγω αυτο το τραγούδι πριν ερθω εδω..."
Austin:"Τι εγινε δηλαδη;"
Marianna:"Όπως περιπλανιομουν από 'δω κι από 'κει,ακουσα ξαφνικα αυτή μελωδια.Κοιταξα τριγυρω προσπαθώντας,να βρω από που προερχεται,αλλα δε βρηκα τιποτα.Συνεχισα να προχωραω,ωσπου εφτασα εξω απ'αυτό το σπιτι.Απόρησα για το πώς βρεθηκα εδώ και πριν το καταλαβω ειχα μπει μεσα.Πηγα να βγω,αλλα η πορτα ηταν κλειδωμενη.Ξαφνικα μια φωνη μου ειπε:«Αν θελεις να σωθεις,θα πρεπει να τον περιμενεις!».Οταν μου το ειπε αυτό,σκεφτηκα εσενα και τον Alex.Δεν ηξερα ομως με σιγουρια,για ποιον απ τους δύο 'σας ελεγε.Ετσι λοιπον ειπα:«Ποιον πρεπει να περιμενω; Κι από τι να σωθω;».Η φωνη μου ειπε,ότι επρεπε να περιμενω εσενα κι ότι δε θα αργουσες να 'ρθεις.Δε μου ειπε όμως απο τι θα επρεπε να σωθω..."Πηγα και την αγκαλιασα και της ειπα:"Οτι και να γίνει θα ειμαστε μαζι!"

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now