Marianna:"Με τι παπούτσιανα το συνδυάσω;"
Artemis:"Συνδύασε το με τις μαύρες-ασημί γόβες που έχεις."
Marianna:"Εντάξει.Εσύ τι θα βάλεις;"
Artemis:"Σκεφτόμουν να βάλω αυτό!"Είπε και ξεκούμπωσε τη μαύρη καπαρντίνα της.Φορούσε μια μαύρη κοντή κολλητή φούστα και μια κοντή μαύρη τιραντέ μπλούζα με χιαστί μαύρα κορδόνια στο μπροστά μέρος.Την κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω και είπα:"Ουαου!"
Artemis:"Είναι καλό;"
Marianna:"Είναι τέλειο!"Είπα ελαφρώς ενθουσιασμένη.
Artemis:"Λες να με προσέξει καθόλου ο Alex;"
Marianna:"Μόνο ο Alex;"
Artemis:"Χαχα!"
Marianna:"Λοιπόν πάμε να βαφτούμε και να φτιάξουμε τα μαλλιά μας,γιατί έχουμε μόνο μια ώρα ακόμα!"Είπα καθώς κοιτούσα το κινητό μου.
Artemis:"Ναι ναι πάμε!"Είπε και πήγαμε αμέσως στο μπάνιο.Έβαλα τα ρούχα,που θα φορούσα στο club κι ύστερα κάναμε κι οι δύο ένα απλό μακιγιάζ:Πούδρα-conciler-μάσκαρα-eyeliner-κόκκινο κραγιόν.Τώρα όσο για τα μαλλιά εγώ τα ίσιωσα κι η Artemis τα 'κανε μπούκλες.Κοίταξα πάλι το κινητό μου κι η ώρα ήταν 19:55.
Marianna:"Είσαι έτοιμη;"
Artemis:"Ναι εσύ;"
Marianna:"Και 'γώ.Πάμε;"
Artemis:"Πάμε!"Είπε κι αρχίσαμε να κατεβαίνουμε τις σκάλες του σπιτιού.Φτάσαμε στη κεντρική πόρτα του σπιτιού κι αφού βεβαιωθήκαμε ότι τα πήραμε όλα βγήκαμε έξω.Στο απέναντι πεζοδρόμιο ήταν τ'αγόρια και μας περιμένανε.Εγώ πήγα στον Austin κι η Artemis στον Alex.
Marianna:"Hey babe!"Είπα και τον φίλησα.
Austin:"Hey!"Είπε κι ανταπέδωσε το φιλί.
//Μεριά Artemis//
Artemis:"Γειά..."Είπα κάπως διστακτικά.
Alex:"Γειά..."Είπε κι έτριψε αμήχανα τον ώμο του.
Artemis:"Akward..."Είπα καθώς κοιτούσα τον Austin και την Marianna να φιλιούνται.
Alex:"Μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό ξέρεις!"Είπε και με τράβηξε κοντά του.Βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής και 'νιωθα την ανάσα του να καίει το πρόσωπο μου.
Alex:"Τι λες;"Είπε σιγανά.
Artemis:"Λέω ότι με παίζεις τόση ώρα!"Είπα και κοίταξα τα χείλη του.
Alex:"Γιατί το λες αυτό;"
Artemis:"Γιατί θέλεις ακόμα εκείνη!"
Alex:"Εκείνη απλά την αγαπώ,εσύ είσαι αυτή που θέλω και οι λέξεις δε μπορούν να περιγράψουν πόσο πολύ θέλω να γίνεις δικιά μου!"
Τα ρούχα που θα βαλει η Artemis.
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;