Part 78

23 3 1
                                    

//Μεριά Mariannas//
Όταν γίνεις καλά έχουμε να πούμε πολλά,για 'μας τους δύο.
//Μεριά Austin//
Το ξέρω αγάπη μου.Το ξέρω!
//Μεριά Mariannas//
Είχε περάσει αρκετή ώρα απ'όταν φέραμε τον Austin στο νοσοκομείο και δεν έχω ηρεμήσει ούτε ένα λεπτό.Περιμένω τους γιατρούς με αγωνία,να 'ρθουν να μου πουν την κατάσταση του.Απ'ότι άκουσα είναι αρκετά σοβαρή,γιατί χρειάστηκε να κάνει δύο χειρουργία.Ελπίζω να είναι καλά...Ξαφνικά βγήκε απ'το δωμάτιο του Austin ένας γιατρός.Πετάχτηκα απ'τη καρέκλα μου και τον πλησίασα.
Marianna:"Πως είναι;"
Γιατρός:"Είναι πολύ καλύτερα,καθώς όταν ηρθε είχε εσωτερικό αιμάτομα στο κεφάλι και κινδύνευε να πεθάνει απ'αυτό.Ευτυχώς όμως τον βρήκατε εγκαίρως και τώρα βρίσκεται εκτος κινδύνου."
Marianna:"Ευτυχώς που είναι καλά!Μπορώ να τον δω;"
Γιατρός:"Φυσικά."
Marianna:"Ωραία."Είπα και πήγα στο δωμάτιο του Austin.Φορούσε μία μάσκα οξυγόνου και είχε τοποθετημένα στα χέρια του διάφορα μηχανήματα.
Marianna:"Αγάπη μου;"Είπα και του έπιασα το χέρι.Δε μου απάντησε όμως.Παρατήρησα,ότι είχε κλειστά μάτια,οποτέ μάλλον θα κοιμόταν.Πήγα να φύγω λοιπόν,για να τον αφήσω να κοιμηθεί,ώσπου είπε:"Μη φύγεις..."
Marianna:"Πώς είσαι;"Είπα και πήγα πάλι κοντά του.
Austin:"Πονάω λίγο,αλλά είμαι εντάξει."
Marianna:"Ευτυχώς που είσαι καλά!Αν σε έχανα θα τρελαινόμουν..."
Austin:"Δε πρόκειται να με χάσεις!"
Marianna:"Πως το έπαθες όλο αυτό;"
Austin:"Ο Alex..."
Νοσοκόμα:"Οι ώρες του επισκεπτηρίου τελείωσαν.Ο ασθενής πρέπει να ξεκουραστεί τώρα."
Marianna:"Εντάξει!Θα ξανάρθω αύριο."
Austin:"Θα σε περιμένω."Είπε και βγήκα απ'το δωμάτιο.Τι να έγινε άραγε;Και τι σχέση έχει ο Alex μ'αυτό;

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now