Είναι πάλι ο Ι...Δε πρέπει να πανικοβληθώ,γιατί τα παιδιά θα καταλάβουν ότι κάτι συμβαίνει!Ας πάρω τα πατατάκια κι ας παω μέσα καλύτερα...
Artemis:"Τι σου πήρε τόση ωρα;"
Marianna:"Τα έψαχνα."
Austin:"Μα βρε αγάπη μου ήταν μπροστά-μπροστά στο ντουλάπι..."
Marianna:"Δε τα 'δα!"
Austin:"Τέλος πάντων έλα κάτσε και βάλε τη ταινία να παίξει."Έβαλα τη ταινία και έκατσα δίπλα στον Austin.Δε παρακολουθούσα και πολύ,γιατί ήμουν απορροφημένη στις σκέψεις μου.
Austin:"Που έχεις το μυαλό σου;"Μου ψυθίρισε στο αυτί.Γύρισα,τον κοίταξα και του 'πα:"Πουθενά..."
Austin:"Σίγουρα μωρό μου;"Είπε γλυκά.
Marianna:"Ναι σίγουρα!"
Austin:"Εντάξει!"Είπε και με πήρε αγκαλιά.Μπορώ να πω ότι η αγκαλιά του με ηρεμούσε κάπως,αλλά όχι αρκετά για να βγάλω από το μυαλό μου το Ι.Η ώρα ήταν 8:30,πράγμα που σήμαινε,ότι είχα μπροστά μου 3μισι ώρες.Όσο πλησίαζε η ώρα,τόσο περισσότερο αγχωνόμουν.Εκείνη την ώρα ήρθε μήνυμα από τον Ι:"Νευρική σε βλέπω!;)"
Marianna:"Άσε με ήσυχη!"
?:"Καλώς!Στις 12 στο πάρκο!Μην το ξεχάσεις,αλλιώς θα το μετανιώσεις!;)"Θα μπορούσα να το ξεχάσω;Τελείωσε η ταινία κι ύστερα παίξαμε τσίτσου.Πέρασε η ώρα,φύγανε τα παιδιά κι έμεινα εγώ με τον Austin.
Austin:"Λοιπόν μωρό μου είναι 11,τι θέλεις να κάνουμε τώρα;"
Marianna:"Ξέρω 'γω...πάμε για ύπνο;"
Austin:"Μόνο για ύπνο;"Είπε και ήρθε κοντά μου σε απόσταση αναπνοής.
Marianna:"Γιατί τι άλλο θα έπρεπε να κάνουμε;"Είπα κοιτώντας τα χείλη του.
Austin:"Διάφορα!"Είπε ακουμπώντας απαλά τα χείλη του στα δικά μου.
Austin:"Θέλω να σε κάνω δικιά μου εδώ και τώρα!"Είπε κι έβαλε το χέρι κάτω από την μπλούζα μου.
Marianna:"Δε ξέρω Austin..."
Austin:"Τι δε ξέρεις;"
Marianna:"Αν θα έπρεπε να το κάνουμε αυτό τώρα..."
Austin:"Γιατί όχι;"
Marianna:"Γιατί είμαι κουρασμένη!"Είπα έχοντας στο μυαλό μου τον Ι.
Austin:"Είναι σίγουρα μόνο αυτό;"
Marianna:"Τι άλλο θα μπορούσε να είναι;"
Austin:"Ότι μ'έχεις βαρεθεί ίσως..."
Marianna:"Αγάπη μου τι λες;Αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ!"Είπα ακουμπώντας τα χέρια μου στα μάγουλα του.
Austin:"Και τότε γιατί δε θέλεις;"Είπε κοιτώντας με θλιμμένα στα μάτια.
Marianna:"Γιατί είμαι όντως κουρασμένη αγάπη μου!"Είπα χαιδεύοντας το ένα του μάγουλο με το χέρι μου.Εκείνος έγειρε το κεφάλι του στο χέρι μου και με κοίταξε στα μάτια.
Austin:"Εντάξει τότε πάμε πάνω!"Είπε και με σήκωσε σαν νύφη.
Marianna:"Τι κάνεις βρε αγάπη μου;"
Austin:"Είπες ότι ήσουν κουρασμένη!"Είπε και με φίλησε στο μάγουλο.Φτάσαμε στο δωμάτιο και με άφησε στο κρεβάτι.
Marianna:"Ξέρεις δεν νιώθω και τόσο κουρασμένη τώρα!"Είπα και τον τράβηξα πάνω μου.
Austin:"Δε χρειάζεται να το κάνεις αν δε θες!"
Marianna:"Θέλω να το κάνω!Θέλω να σε νιώσω μέσα μου!Θέλω να γίνω δικιά σου τώρα!"Είπα και τον φίλησα στο στόμα.
Austin:"Τότε ας κάνουμε την επιθυμία σου πράξη!"Είπε κι άρχισε να με φιλάει αργά στο λαιμό.Άφησα ένα μικρό βογκητό κι εκείνος είπε:"Όταν μπω μέσα σου θέλω ν'ακούω συνέχεια τ'όνομα μου!"
Marianna:"Θα το ακούς μωρό μου,μην ανησυχείς!"Είπα χαιδεύοντας απαλά τον σβέρκο του.Μου έβγαλε την μπλούζα και μου χάιδεψε τη κοιλιά.Του χαμογέλασε κι εκείνος με φίλησε.Του έβγαλα τη μπλούζα και το χέρι μου ταξίδεψε αργά στους κοιλιακούς του.Μου έβγαλε το σουτιέν κι άρχισε να παίζει με τη ρόγα μου.
Marianna:"Σταμάτα να με βασανίζεις!"
Austin:"Υπομονή μωρό μου!"Είπε και μου 'κλεισε το μάτι.Πήγε το χέρι του στο κουμπί του τζίν μου και το ξεκούμπωσε.Κατέβασε το φερμουάρ και μου έβγαλε το παντελόνι.Κοίταξε το ροζ εσώρουχο μου και μου είπε:"Να στο σκίσω;"
Marianna:"Όχι!"
Austin:"Γιατί όχι;"
Marianna:"Είναι δώρο του Alex!"
Austin:"Δώρο του Alex;"
Marianna:"Ναι μου το 'χε δώσει όταν..."
Austin:"Δε θέλω να ξέρω!"Είπε και το 'σκισε.
Marianna:"Austin!"Είπα ελαφρώς εκνευρισμένη.
Austin:"Τι;"
Marianna:"Γιατί το έσκισες;"
Austin:"Γιατί δε δέχομαι να έχεις τέτοια δώρα απ'αυτόν!"
Marianna:"Μα..."
Austin:"Σου προτείνω να σταματήσεις να μιλάς και να ετοιμαστείς γι'αυτό που έρχεται!"Είπε βάζοντας το στόμα του στην περιοχή μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;