Φωναζα,τσιριζα,εκλαιγα,αλλα η πορτα παρέμενε κλειστή!
Marianna:"Γιατι μου το κανεις αυτό; (Επεσα με τα γονατα στο πατωμα) Γιατι του το κανεις αυτό;"
Alex:"Δεν μπορεις να μας εχεις και τους δυο!Πρεπει να επιλεξεις!Η εμενα η αυτόν!Δεν το καταλαβαινεις...ζηλευω!Οσο σκεφτομαι ότι αυτά που κανουμε μαζι,θα τα κανεις και μ'αυτόν με πιανει τρελα!"
Marianna:"Θα μπορουσες να μου το ειχες πει..."
Alex:"Δεν θελω να ξερεις,ότι εχω αδυναμιες...Θελω να ειμαι ο τελειος για σενα!"
Marianna:"Ρε Alex δε θελω να εισαι τελειος...Θελω να εισαι αληθινος..."Ακουσα τη πορτα να ξεκλειδωνει.Την ανοιξε και σταθηκε να με κοιταζει.Εχει δακρυσει;Μα γιατι;Με το που καταλαβε,ότι κοιταζα τα δακρυσμενα ματια του,κοιταξε το πατωμα.
Marianna:"Κλαις;"
Alex:"Όχι..."
Marianna:"Σηκωσε το κεφαλι σου να δω!"
Alex:"Όχι!"Του επιασα το πηγουνι και του σηκωσα το κεφαλι.Tα ματια του όμως κοιτουσαν ακομη το πατωμα.
Μ(αριαννα):Κανεις δεν μπορει να είναι τελειος ξερεις!
Α(λεξ):Μπορω να ειμαι εγω για σενα! :'(
Marianna:"Σου ειπα σε θελω αληθινο,όχι τελειο!"Tον πηρα μια αγκαλια,του σκουπισα τα δακρυα και στο τελος τον φιλησα.
Alex:"Τι θα εκανα χωρις εσενα;"
Marianna:"Πιθανον θα ειχες πεθανει από ψυχολογικες διαταραχες!"Ειπα και γελασα.
Alex:"Αα ώστε ετσι ε;"
Marianna:"Ναι!"
Alex:"Τωρα θα δεις!"Αρχισε και με γαργαλαγε.Δε μπορουσα να σταματησω να γελαω.Είναι τοσο βλακας ωρες-ωρες!
Marianna:"Χαχα στα...χαχα...σταμα....χαχα...σταματα!"
Alex:"Θες να σταματησω;"
Marianna:"Ναι!"
Alex:"Δε θα σταματησω!"Ειπε και γελασε.
Marianna:"Θα σε σταματησω εγω!"
Alex:"Τι θα κανεις για να με σταματησεις;"
Marianna:"Χαχα θα δεις!"
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;