Part 45

28 3 0
                                    

Marianna:"Μπορει να εκανα κατι μαζι του,αλλα αυτο δε σημαινει οτι μ'αρεσει!Ηταν περιεργη η ολη φαση...Ας το ξεχασουμε ολο αυτο σε παρακαλω!"
Austin:"Ενταξει μωρο μου όπως θες!"Με ξαναξαπλωσε στην αμμο και συνεχισε να με φιλαει με περισσοτερο παθος από πριν.Καθως με φιλαγε στο λαιμο ειπε:"Εισαι δικια μου και δε θελω να σε μοιραζομαι με κανεναν!".Υστερα μου χουφτωνε το στηθος και με φιλαγε στο στομα με γλωσσα.Ξαφνικα,ακουστηκε μια αγνωστη φωνη.
?:"Austin;"
Austin:"Ποιος είναι;"Ειπε καθως προσπαθουσε να καταλαβει ποιος τον ειχε φωναξει.
?:"Δε το πιστευω,ότι μου το εκανες αυτό!"
Austin:"Τι εκανα;Και καταρχας ποια είσαι;Δε σε βλεπω.Εμφανισου!"
?:"Δεν εμφανιζομαι!Ξερεις πολύ καλα ποια ειμαι!Ειμαι σιγουρη πως θυμασαι αρκετα καλα αυτή τη φωνη!"
Austin:"Οχι δε θυμαμαι την ηλιθια φωνη σου!Θυμαμαι μονο της κοπελας μου!"
?:"Όταν με πηδαγες ητανε καλα;"
Austin:"Τι εκανα;"Ειπε απορρημενος.
?:"Σου πηρα και πιπα ρε!"
Marianna:"Μωρο μου τι λεει το τσολι;"
?:"Ακουσα τι ειπες πουτανακι!Μπορει να μην το πιστευεις,αλλα ναι το αγορι σου με γαμησε!"Σηκωθηκα απ' την αμμο με πολλα νευρα.Ημουν έτοιμη να σκοτωσω αυτο το τσολι!
Marianna:"Που εισαι μωρη;"Πηγα να τρεξω,αλλα ο Austin με επιασε σφιχτα απ' τα χερια,για να μη κανω καμια βλακεια.
Austin:"Αυτό είναι που θελει μην το κανεις!"
?:"Και που λες Mariannaki,εγω τα εχω με τον Alex τωρα!"
Marianna:"Τα εχεις με τον αδερφο μου;"Ειπα ψηλοτραυλιζοντας.
?:"Ποιον αδερφο σου μωρη τσουλα;Πηγατε και το κανατε και είναι και αδερφος σου τωρα;"

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now