Ο Alex μας αγριοκοιταζε,αλλα δεν του εδινα σημασια κλασσικα!Το βραδυ,που θα φυγει ο Austin θα μου τα πει όλα!
Marianna:"Λοιπον Austin μωρο μου παμε πανω!"
Alex:"Ειιι...θα με αφησετε μονο μου;"
Marianna:"Χαχα ναι!Αλλα για να μην εισαι μοναχουλης σου παρε τηλεφωνο την Artemis!Λοιπον μωρο μου αντε παμε!"Προχωρουσαμε αγκαλια με τον Austin και σε καποια φαση με χουφτωσε στο κωλο.Ο Alex εντωμεταξυ εριχνε μουντζες στον εαυτο του χωρις λογο.Ανεβαίναμε τα σκαλια με τον Austin και φιλιομασταν συνεχεια στα χειλια,στο λεμο και γενικα σε κάθε πιθανο σημειο που μπορουσαμε να φιλησουμε εκεινη την ωρα.Καποια στιγμη,χτυπησε το κινητο του Austin.
Austin:"Ναι;"
Austin:"Στου Alex ειμαι."
Austin:"Τι ωρα;"
Austin:"Τωρα;"
Austin:"Νταξει ρε μαμα ερχομαι!Αμαν!"
Austin:"Αγαπη μου συγνωμη,αλλα πρεπει να φυγω!Φιλι για καληνυχτα;"
Marianna:"Ναι εννοειτε!"
*φιλι*
Κατεβηκε τις σκαλες,ανοιξε την πορτα,βγηκε από το σπιτι,την εκλεισε και εφυγε.Ηταν η ωρα για το ξεκαθαρισμα λογαριασμων με τον Alex τωρα!Κατεβηκα τρεχοντας τις σκαλες και πηγα προς στην κουζινα.Εκεινη την στιγμη ενιωθα ένα πολύ περιεργο συναισθημα!Λες και θα μου αλλαζε ολη η ζωη ξαφνικα...Ειχα φτασει πλεον στην κουζινα.
Marianna:"Alex ξερω,ότι κατι συμβαινει και μου το κρυβεις για να μην στεναχωρηθω!Σε παρακαλω πες μου!"
Alex:"Τι εννοεις;Δε σου κρυβω κατι!"
Marianna:"Ρε Alex γαμωτο!(χτυπησα το χερι μου στο τραπεζι)Πες μου τι συμβαινει τωρα!"
Alex:"Αληθεια δεν συμβαινει τιποτα!Απλα δεν μπορω να ξεπερασω ότι χασαμε τους γονεις μας...Αυτό είναι ολο!Με τον καιρο θα ειμαι ενταξει!"
Marianna:"Μη κοιτας το πατωμα!Κοίταμε με στα ματια και πες μου,oτι ολα είναι ενταξει!"Δεν αντεδρασε ομως.
Marianna:"Κοιτα με γαμωτο!"
YOU ARE READING
"Brunette Temptation"
RomanceΗ ιστορία αυτή μιλάει για ένα ερωτικό τριγωνο,μεταξύ Alex-Mariannas-Austin.Η Marianna λοιπόν έχει αισθήματα και για τα δύο αγόρια.Ποιόν θα επιλέξει όμως;Τον ευαίσθητο αλλά και ρομαντικό Austin; Ή τον άγριο και ταυτόχρονα σέξυ Alex;