Part 73

22 2 3
                                    

Ο Alex με ειχε πιασει απ' τα χερια και προσπαθουσε να με ηρεμησει.O πονος όμως,οσο περνουσε η ωρα μεγάλωνε!Καποια στιγμη δεν αντεξα άλλο και λυποθημησα.
//Μερια Alex//
Τι έκανα;Την σκοτωσα;
Alex:"Marianna μιλησε μου σε παρακαλω."Ειπα και της κουνησα ελαφρα το προσωπο.
Alex:"Σε παρακαλω μη μου πεθανεις!Σε χρειαζομαι..."Ειπα και την αγκαλιασα.
Alex:"Το ξερω,οτι δε μου αξιζεις,αλλα σ'αγαπαω ρε γαμωτο..."Ειπα και δακρυσα.
Alex:"Γιατι είμαι τοσο βλακας;Γιατι αφησα τη ζηλεια να με κυριεύσει;Γιατι;"Ξαφνικα η Marianna ανοιξε τα ματια της.
Alex:"Εισαι καλα;"
Marianna:"Ναι..."Ειπε σιγανα.
Alex:"Συγνωμη για ολα..."Ειπα και δακρυσα περισσότερο.
Marianna:"Γιατι ζητας συγνώμη;"
Alex:"Γιατι εγω φταιω για οτι σου συνεβη..."
Marianna:"Τι εννοεις;"Την σηκωσα απ'το πατωμα και την ξαπλωσα στο κρεβατι.
Marianna:"Πες μου..."Δεν ειχα το θαρρος να της πω κατι τετοιο τωρα...Θα την διελυα ακομα περισσότερο...
Alex:"Ξεχνα,οτι ειπα και κοιμησου."Ειπα και την φιλησα στο μετωπο.Πηγα στη ντουλαπα της και πηρα απο μέσα μια ασπρη κοντομανικι μπλουζα και μια μαυρη φορμα και της τα φορεσα.Ύστερα τη σκεπασα με το σεντονι και βγηκα απ'το δωματιο.Οταν εφτασα στο δωματιο μου,κλειδωσα τη πόρτα κι αρχισα να κλαιω χωρις σταματημο.Θα μπορουσε να ειχε πεθάνει εξαιτίας μου...

"Brunette Temptation"Where stories live. Discover now