Kayıp 1.bölüm
Bir gün gelecek, bütün insanlık mahvolacak. Dev bir taş inecek yeryüzüne. Ve dünyadaki bütün canlılar yok olacak. Sadece bir kişi yaşayacak:
Profesör Hambert!
Prof. Hambert Silver, Harvard Üniversitesi'nin ünlü kimyacı profesörü. Hambert sürekli büyük ve önemli bir keşif yapıp ününe ün katmak ve bütün dünyada tanınmak istiyor. En büyük hayaliyse bir gün ölümsüzlüğün formülünü bulmak ve sonsuz bir ömür sürmek.
Prof. Hambert kayıplarla dolu bir hayat yaşamıştı. Daha 16 yaşında iken babası kanser hastalığından vefat etmişti. O günden sonra Prof. Hambert doktor olacağına ve en zor hastalıkların ilacını bulacağına dair kendine bir söz verdi. Ardından , 3 sene sonra, annesi acılara dayanamayıp hastalıktan vefat etti. Prof.Hambert yalnız bir hayata başladı. Bu yalnız hayat onun gözünü karartmıştı.
Prof.Hambert şimdi 58 yaşındaydı. 35 yaşındaki yardımcısı Rudolf'la beraber laboratuvarında ölümsüzlüğün formülünü arıyordu.
"Profesör, sizce gerçekten ölümsüzlüğün formülü var mı?"
"Bu hayatta her şeyin bir formülü var. Sadece biraz daha düşünüp doğru adım atmak lazım."
"Peki, sizce insanlığın sonuna kaç yıl kaldı?"
"Kaç yıl kaldığını bilemem ama az kaldı. Teknoloji ve bilim ilerledikçe dünyanın sonu yaklaşıyor. Önce ülkeler savaşacaklar. Üçüncü Dünya savaşı başlayacak. Milyonlarca insan ölecek. Birkaç yıl sonra insanların kopyalarını yapacaklar. Büyük ülkeler dünyaya hükümdar olacaklar. Fabrikalar çoğaldıkça zehirli gazlar artacak ve ozon tabakasını delecek. Dünya yaşanmaz bir hale gelecek. Bir kaç yüzyıl sonra büyük bir taş yeryüzüne inecek ve dünyadaki bütün canlılar yok olacak..."
"Peki, bu iksir için neler lazım?"
"Bu sorunun cevabı "Ölüm" kitabında."
"Olamaz! Şimdi Mısır'a mı gideceğiz ?"
"Evet."
"Ölüm" kitabı Mısır'da Anubisin Piramiti'nde saklı bir kitaptır. Kitabın son sayfasında insanın ölüme galip gelebileceği ve bunun için birkaç malzemeden oluşan bir iksirin gerekli olduğu yazılıdır. Kitabı bulup iksir için gerekli malzemeleri öğrenmek için Prof.Hambert ve yardımcısı Rudolf Mısır'a doğru yola çıktılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
AdventureGözlerini kapatır profesör. Derin ve ürkütücü bir karanlığın içine dalır. Karanlıkta göz gözü görmüyorken tanıdık olmayan bir ses kulağını işgal eder: "Yolundan geri dön, Hambert! Yolundan geri dön!" Bu ses bir delinin özenle süslediği hayal ü...