Bölüm 68

19 7 0
                                    

Kayıp 68.Bölüm

20 eylül 2020

En son nerede kalmıştık? Ahh evet! En son profesör Hambert ve yardımcısı Rudolf "hayalet" ormanında ilerliyorlardı. Ve birden bir çığlık sesi geldi. Profesör arkasını döndüğünde Rudolf'un bir deliğe düştüğünü gördü. Hemen onun arkasından koştu. Elinden tuttu. Ama onu geri çekmeye gücü yetmedi. Sanki, delik onu içine çekiyordu. Fazla tutunamadı Rudolf. Deliğin içine düştü. Profesör Hambert bu defa da onu yalnız bırakmadı. Ve ikisi beraber zamanda büyük bir yolculuğa çıktılar. O delik onları iki yıl sonrasına- 2020 yılına götürdü. Bakalım şimdi neler yapıyorlar maceracı arkadaşlar...

Prof.Hambert saat alarmının çalmasıyla tatlı uykusundan uyandı. Bugün onu zor bir gün bekliyor. Yeni bir bilim yarışması yapılacak ve onun için insanlığa yararlı bir keşif yapması lazım. Bütün bilim adamları bu yarışma için harıl harıl çalışıyorlar. O yüzden prof. Hambert daha çok zaman kaybetmeden yatağından kalktı. Elini-yüzünü yıkayıp mutfağa gitti. Yine her sabah yaptığı o muhteşem yemek için hazırlık yaptı. İki yumurta ve biraz sıvı yağ çıkardı buzdolabından. On beş dakika sonra o güzel yumurtalar artık hazır. Prof. Hambert önlüğünü çıkarıp masanın karşısında oturuyor. Tam ekmeğini hasretle baktığı yumurtaya banacakken, kapı çalıyor. Profesör sandalyeden kalkıp kapının önüne gidiyor. Kapıyı açıyor. Gelen tabiiki de, üst komşusu Rudolf!

"Yemeğin kokusunumu aldın, Rudolf? Sabah sabah ne işin var burada? Ben evden çıkarken haber verecektim zaten sana."

Rudolf gülümseyerek cevap veriyor:

"Ahh be, profesör! Sen de yaşlandıkça iyice ters oluyorsun. Korkma, yemeğine dokunmayacağım. Yalnız sıkıldım evde. O yüzden geldim."

Prof. Hambert onu içeriye alıyor. Mutfağa geçiyorlar. Prof. Hambert Rudolf'a bir bardak sıcak çay veriyor.

"Bugün nereye gideceğiz, profesör? Dün önemli işimiz var demiştin."

Prof. Hambert ağzındaki lokmayı yuttuktan sonra cevap veriyor:

"Bugün bir toplantıya katılacağım. Biliyorsun, 6 ay sonra dünya bilim adamlarının yarışması olacak. Onun için neler yapmak lazım, kurallar ne onları anlatacaklar. Ama bizim sıkı çalışmamız lazım. İnsanlık için çok faydalı bir keşif yapmalıyız."

Kahvaltıyı bitirdikten sonra profesör evden çıkmadan önce her sabah yaptığı gibi yine oğluyla görüntülü konuşmak için bilgisayarı açıyor. Oğlu Jhonny evlenmiş ve bir erkek çocuğu olmuş. Şimdiki zamanda Kanada da büyük bir şirketin genelmüdürü. Profesör torun hasretine dayanamayıp her gün sabah görüntülü konuşma yapıyor.

Bilgisayarı açıyor heyecanlı dede. Görüntü açılana kadar kalbi dayanamıyor. Biraz sonra dünyanın en büyük güzelliyini görecek. Mutlu bir aile tablosunu.

"Oğlum, Jhonny nasılsın? Küçük Hambert nasıl?"

"İyiyiz, baba. Torunun bütün günü haylazlık yapıyor. Tıpkı benim çocukluğum."

"Gelinim nasıl? O, nerede? "

"O, biraz hasta bugün. Uyumuş, dinleniyor."

"Selam söylersin kızıma. Biz şimdi çıkıyoruz. Torunumu öp benim için."

"Tamam, baba. "

Prof.Hambert bilgisayarı kapatıyor. Hazırlandıktan sonra dışarı çıkıyorlar. Rudolf arabasını çalıştırıyor.

                Saat 12:30
       Dünya Bilim Merkezi

KAYIP   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin