Bölüm 33

55 14 0
                                    

Kayıp(33.bölüm)

Yeni gelen not herkesi korkuttu. Birileri onları izliyordu. Prof.Hambert bu sefer hiçbir yere gitmeyeceklerini ve burada kalacaklarını söyledi. Tehlikeli olsa da, burada kalma kararı aldılar.

Bugün Londrada "Liderler" konseyinin toplantısı var. Saat on ikide hayatta kalan bütün liderler Big Ben'de buluştular. Saatin on ikiyi göstermesi ile toplantı başladı. Konu Prof.Hambert'ti.

An-Wen:

"Beyler, çemberimiz gittikçe daralıyor. Üç kişi kaldık. Koskoca liderler bir profesörü öldüremiyorlar."

Shing:

"Diğer arkadaşların hepsi öldürüldümü?"

An-Wen

"Evet. Ken-Zhi restoranda yediği yemekten zehirlenerek öldü. Ming bir tünelde trafik kazası geçirdi ve kurtulamadı. Sian'ın villasında yangın çıktı ve diri diri yandı. Lian intihar etti. Dokuz katlı bir binadan aşağıya atladı."

Lang:

"Eğer profesörü öldüremezsek, bizi de aynı son bekliyor. O yüzden daha ölümcül bir tuzak kurmalıyız profesöre."

An-Wen:

"Biraz sonra şef bizimle video bağlantı yapacak. Sıranın hangimizde olduğunu, o belirleyecek."

Rudolf ve Lei Himalay dağlarında küçük bir gezinti yapmaya karar verdiler. Sıcak kıyafetlerini giyinip, evden dışarı çıktılar. Dağın tepelerinden birine doğru gitmeye başladılar. Tepeye çıktılar. Orada on-on beş dakika oturup güzel manzarayı seyrettiler. Gözlerini kapatıp, güzel hayallere daldılar.

Sonra dağdaki telesiyeje binmek için oturdukları tepeden biraz aşağıya gittiler. Telesiyejle dağın bazı yerlerini keşf ettiler. Bazı güzellikleri yukarıdan seyrettiler.

Jhonny ve Prof.Hambert'te baba-oğul gezmeye çıktılar. Yavaş-yavaş kar yağmaya başlıyordu. Evin yakınındakı otele gelen turistlerde bu güzel yerlerin keyfini çıkarıyorlardı.

Alfred ise evde oturmayı tercih etti. Sıcak kahvesini yudumlarken, bir taraftanda sıcacık köşesinde oturup kitabını okuyordu.

Alfred:

"Yaşlı adam susmayı tercih etti. Bütün haksızlıkları susarak izledi. Kaçmayı tercih etti. Bütün acıları arkasında bırakıp kaçmayı. Sanki bambaşka bir dünyanın insanıydı yaşlı adam. Garipti, sessizdi, güçsüz ve zayıftı. Hayatında baş veren olayları bir sinema gibi izlerdi. Hem de, en ön sıradan.

Dışarı çıktı biraz hava almak için. Ama artık o eski toz kokusunu alamıyordu sokaktan. Kan kokuyordu sokak. Şehrin üzerinde kara bulutlar dolaşıyordu.

Her şeyi unutmayı denedi. Ama asıl çaresi unutmak değildi. Tek bir çaresi vardı. Sonsuza kadar sevmeliydi..."

Bu zaman Lang keskin nişancı tüfeğiyle evden beş yüz metre uzaklıkta saklanmıştı. Alfred arkasını döndüğü için onu prof.Hambert sandı. Ateş etmek için nişan aldı. Üçe kadar saydı ve ateş etti...

KAYIP   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin