Bölüm 16

300 115 49
                                    

Kayıp(16.bölüm Sezon Finali)

Andrey'in tutuklanmasından sonra işler iyice karıştı. Rusya hükumeti İvan'a profesörü öldürmesi için 2 gün zaman verdi. Eğer 2 güne onu öldüremezse kendi ölecekti. İvan artık çok sinirlenmişti. O kadar tehlikeli tuzaklara rağmen Prof.Hambert'i öldürememişti. Havaalanına gidip Paris uçağına bindi.

Prof.Hambert nereden nereye geldi. "Ölümsüzlük iksiri" yapacağım diye başına büyük belalar aldı. Yüzünü değiştirdiler adamın. Ama hala yolundan geri dönmedi. Bu yolda daha çok şey kaybedecek. Bunu bildiği halde istediği şeyden vazgeçmiyordu.

Katerina hanım profesör hakkında tüm gerçekleri öğrendi. Yıllar sonra kavuştuğu sevgilisiyle mutlu-mesut bir hayat yaşamayı hayal ediyordu.

Rudolf artık profesöre ruh tozunu almanın zamanının geldiğini söyledi. Profesör ruh tozunun korunduğu müzeye gitmeye karar verdi ama bu sefer Katerina hanımda onlarla gitti. Katerina hanım müzeleri gezmeyi çok severdi.

Rudolf hemen taksi çağırdı. Müzeye doğru yola çıktılar.

O gün müzede büyük bir kalabalık vardı. Dünyanın her ülkesinden insanlar geliyordu buraya. Prof.Hambert ve Rudolf müzeyi gezerken Katerina hanım telefonunu takside unuttuğunu söyleyip aceleyle dışarı çıktı. Taksici de telefonu almış içeri girmeye hazırlanıyordu. Katerina hanım telefonunu alıp taksiciye teşekkür etti. Prof.Hambert ve Rudolf büyüleyici ruh tozuna bakarlarken birden müzenin ışıkları söndü. 2 dakika sonra ışıklar yandı. Gördükleri manzara karşısında şaşkına döndüler. Ruh tozu çalınmıştı.

Katerina hanım içeri girerken iki kişinin aceleyla bir şirket arabasına binip gittiklerini gördü. Prof.Hambert ve Rudolf'a anlattı gördüklerini.

Katerina:

"Ne oldu? Suratınız pek asık."

Prof.Hambert:

"Ruh tozu çalındı."

Katerina:

"Olamaz! Az önce iki adam koşarak bir arabaya binip kaçtılar. Acaba hırsızlar onlar ola bilirlermi?"

Prof.Hambert:

"Ola bilir! Rudolf sen Katerina'nın söylediği arabanın bağlı olduğu şirkete git hemen. Bul o hırsızları!"

Rudolf:

"Tamam."

Prof.Hambert:

"Bizde burada kalacağız. Birazdan polisler gelecek."

Rudolf Katerina'nın dediği şirkete gitti. Sekreterle konuşup şuan hangi arabanın kullanıldığını sordu. Şirkette oturup hırsızların gelmesini bekledi.

10-15 dakika sonra hırsızlar arabayla geldiler. Rudolf dışarıya çıktı. Hırsızlardan biri Rudolf'u görünce "Kaç!"-diye bağırdı. İkisi de kaçmaya başladılar. Rudolf tabancasını çıkardı. Önce hırsızları korkutmak için havaya sıktı. Hırsızlar durmayınca koşmaya başladı. Hırsızlar bir çıkmaz sokağa girdiler. Rudolf onlara "Teslim olun!"-dedi. İki kişi oldukları için Rudolf'u atlata bileceklerini sandılar. Tek tek dövüşmeye başladılar. Rudolf ikisini de paket edip ruh tozunu aldı. Müzeye götürüp görevlilere teslim etti.

Müze patronu onlara bir ödül vermek istiyordu. Prof.Hambert sadece ruh tozundan 2 gram istediğini söyledi. Patron onlara 2 gram ruh tozunu hediye etti.

Artık bütün malzemeler toplandı ve Amerika'ya geri dönmenin zamanı geldi. Prof.Hambert gitmeden önce son defa Katerina hanımla bir kaç saat vakit geçirmek istiyordu. Rudolf çantaları hazırlarken onlar birlikte yemek yemeye gittiler.

Bu zaman İvan da Pariste'ydi ve profesörü takip ediyordu.

Prof.Hambert:

"Seni hiç bırakıp gitmek istemiyorum ama buna mecburum. İksiri yaptıktan sonra dinleneceğim biraz. Paris'e yerleşeceğim."

Katerina:

"Ne dinlenmesi, profesör? Senin için daha çok erken."

Prof.Hambert:

"Yüzüm genç ola bilir ama ruhum artık yaşlandı. İhtiyarlaştım artık."

Katerina:

"Sen benim gönlümde hâla 15 yıl önceki profesörsün. Yaşlansan ne olur?"

Prof.Hambert:

"15 yıl önce ben sana bir soru sormuştum ve sen "Düşüneceğim" demiştin. Şimdi yine aynı soruyu soracağım. Benimle evlenirmisin?"

Katerina:

"Şey...Bana biraz zaman ver. Bu defa sana mutlaka cevap vereceğim."

Prof.Hambert:

"Bu defa çabuk karar ver!"

Katerina:

"Tamam."

Katerina hanım kalkıp gitti. Hemen arkasından İvan'da kalktı. Profesör yaşlı kadının evinin yakınlarından geçen otobüse bindi.

Katerina hanım metroya istasyonuna indi. Trenin gelmesini bekliyordu. İvan profesöre mesaj attı.

Profesör telefonunu açıp mesajı okudu.

"Önce sevdiklerin gidecek. Sonrada sen öleceksin profesör!Katerina...Rudolf...Sonra sıra sende!"

Prof.Hambert telaşla Katerina'yı aradı.

Ama artık çok geçti. İvan sessizce Katerina'ya yaklaşıp onu bıçaklamıştı...

Telefonu metroda olan insanlardan biri açtı.Prof.Hambert Katerina'nın öldüğünü duyduğunda şoka düştü. Otobüsten inip koşa koşa metroya gitti. Ağlaya ağlaya Katerina'yı kucakladı.

Katerina'yı hastaneye götürdüler. Bütün çabalara rağmen kurtarılamadı. Ameliyat devam ederken profesörün telefonuna bir mesaj daha geldi. Bu mesaj da İvan'dandı.

"Hemen verdiğim adrese gel profesör! Bir sevdiğin daha ölmesin senin yüzünden."

Profesör Rudolf'un tabancasını alıp İvan'ın verdiği adrese gitti. İvan'ın Paris'te bir evi vardı. Orada bekliyordu profesörü. Profesör evin kapısının açık olduğunu farketti. Sakince içeriye girdi. Salona gitti. İvan öldürülmüştü. Profesör geldiği gibi sessizce çıktı evden. Havaalanına gitti. Rudolf çantalarla birlikte bekliyordu. Uçağa binip Amerika'ya geri döndüler.

6 ağustos 2016

Amerika

İki ay maceradan maceraya koşan prof.Hambert ve Rudolf geri döndüler. Rudolf çantaları boşaltırken vericiyi buldu. Başlarına gelen tehlikelerin yarısı bu verici yüzünden gelmişti. Sonunda vericiyi çantadan çıkarıp attı. İksir için tüm malzemeler hazırdı. Profesör iksiri yapıp içti.

Ve aylar sonra...Profesör içtiği iksir yüzünden çok kötü bir hastalığa yakalandı.

Yeni sezonda yeni maceralarla görüşmek üzere!

KAYIP   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin