Kayıp(24.bölüm)
Prof.Hambert çantayı alıp klon Rudolf'un yanına gitti. Çantayı birlikte açtılar. İçi parayla doluydu.
Prof.Hambert:
"Zengin olduk, Rudolf! Rudolf, ne oldu sesin kesildi?"
Bu zaman klon Rudolf tabancasıyla ateş etti. Üç defa ateş ettikten sonra profesör yere yığıldı. Üzeri kan içindeydi.
Prof.Hambert:
"Rudolf, ne yaptın sen?! Beni böyle bir sonmu bekliyordu?"
Klon Rudolf gülerek ona cevap verdi:
"Güle güle, profesör!"
Klon Rudolf para dolu çantayı alıp DongJian'ın yanına gitti. Çantayı ona verdi ve profesörü öldürdüğünü söyledi. Bunu duyan Rudolf bağırmaya başladı.
Rudolf:
"Ne yaptın sen?! Prof.Hambert nerede?"
DongJian:
"Profesör şimdi öteki dünyada. Şimdi sende onun yanına gideceksin!"
Bunu söyledikten sonra silahıyla Rudolf'a ateş etti.
Bu zaman Rudolf uykusundan uyandı. Bütün bunların hepsi bir rüyaydı. Garip ve korkunç bir rüya. Gözünü açtığında karşısında Lei'yi gördü. "Haydi, esir uyan! Saat on iki olacak."- dedi ona. "Bu ne yaa böyle? Sabah sabah horoz gibi gelip odamda ötüyor."- dedi Rudolf içinden.
Lei:
"Biraz kendini anlat. Nasıl düştün buraya? Ne iş yapıyorsun?"
Rudolf:
"Off! Sen ne çok soru soruyorsun yaa! Soru sormaktansa, işini yapsan iyi olur!"
Lei:
"Tamam. Bağırmana gerek yok!"
Lei Rudolf'un kızgın cevabından sonra işini yapıp gitti. O gittikten bir kaç dakika sonra kızgın suratlı Ying geldi. Yine bir şeylere kızmış gibiydi. Sinirli bir halde Rudolf'a bakıyordu.
Rudolf:
"Ne oldu Ying? Neden bu kadar sinirlisin?"
Ying:
"Sanane? Sen burada bir esirsin. Herşeye burnunu sokma!"
Rudolf:
"Tamam."
Klon Rudolf çantayı Prof.Hambert'in elinden alıp kendisi açmak istedi. Çantayı açtı. İçinde zaman ayarlı bir bomba vardı. Bir-iki saniye büyük bir heyecan geçirdikten sonra çantayı uzak bir yere fırlattı. Bomba uzak bir yerde patladığı için onlara hiçbir şey olmadı. Bu olaydan sonra Jhonny apar topar oteli sattı. Şimdiyse üçü birlikte Pekin'e gidiyorlar.
Bugün Pekinde büyük bir festival var. Muhteşem Çin yemekleri, geleneksel Çin kıyafetleri ve daha çok şey bu festivalde sergileniyor. O yüzden Pekinin merkezinde 20-30 bin insan vardı. Turistler uzak ülkelerden buraya akın etmiştiler.
Prof.Hambert, Jhonny ve klon Rudolf uçaktan iner-inmez hemen şehir merkezine gittiler. Jhonny babasına onu Pekin'de gezdireceğine söz vermişti. Profesörde ilk defa bu büyük festivale katılıyordu.
Onların arkasından "Liderler konseyi"-nin bir numaralı üyelerinden biri olan Ming adamlarıyla birlikte festivalin yapıldığı yere geldi. Adamlarına profesörü bulma ve haince öldürme emrini verdi. Kendisi de bıçağını çıkarıp kalabalığın içine karıştı. Biraz gittikten sonra Prof.Hambert'e çok benzeyen, saçlarıda tıpkı onun gibi bembeyaz olan birini gördü. Adam arkasını dönmüştü. Ming sakince adama yaklaştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
AdventureGözlerini kapatır profesör. Derin ve ürkütücü bir karanlığın içine dalır. Karanlıkta göz gözü görmüyorken tanıdık olmayan bir ses kulağını işgal eder: "Yolundan geri dön, Hambert! Yolundan geri dön!" Bu ses bir delinin özenle süslediği hayal ü...