Kayıp(23.bölüm)
Prof.Hambert ve Jhonny Kara Şövalye'yi öldürüp büyüyü bozduktan sonra otele geri döndüler. Artık büyük bir yük prof.Hambert'in omuzlarından kalkmıştı.
Otele geldiklerinde kapıda bir adam onları bekliyordu. Uzaktan prof.Hambert'e ve Jhonny'e tanıdık geldi. Bu Rudolf'tu. Daha doğrusu, klon Rudolf. Ama onlar Rudolf'un klonlandığını bilmiyorlardı. Üstelik klon Rudolf normal Rudolf'tan farklıydı. Normal Rudolf çok iyi biriydi ama klon Rudolf normalinden farklı olarak çok kötüydü. DongJian'dan ilk görevini almıştı. Önce normal Rudolf gibi davranmaya başladı.
Prof.Hambert:
"Aaa! Kapıda bekleyen adam Rudolf değilmi?"
Jhonny:
"Evet, o."
Jhonny "Rudolf amca!"-diye bağırarak onun yanına koştu. Prof.Hambert'te hızlı adımlarla onun yanına gitti. Yaklaşıp ona sarıldı.
Prof.Hambert:
"Neredeydin kaç gündür, Rudolf? Kaç gündür seni arıyorduk. Hiçbir yerde bulamadık."
Klon Rudolf:
"Şey... Ben ormanda kayboldum. Yolu bulamadım. Köy gibi bir yere gittim. Bir kaç gün orada kaldım. Bana çok iyi baktılar orada."
Jhonny:
"Babam Kara Şövalye'yi öldürdü Rudolf amca! Büyüyü bozdu."
Klon Rudolf bu haberi duyunca yüzündeki mutluluk ifadesi bir anda kayboldu. Artık prof.Hambert'i öldürmek için yeni bir plan yapmak zorundaydı.
Sabah otelin posta kutusunda bir mektup bulundu. Jhonny mektubu okudu.
Jhonny:
"Merhaba, profesör! Ben bir hafta önce sizinle konuşmuştum. Kara Şövalye'yi öldürdüğünüz için teşekkür ederim. Paranızı kasabadan bir kilometre ilerideki fabrikaya gelerek ala bilirsiniz.
İmza: Ken-zhi."
Prof.Hambert:
"Güzel! Ben Rudolf'la birlikte gidip parayı alacağım. Sen burada bekle, Jhonny."
Klon Rudolf:
"Ben hazırlanıp geliyorum!"
Klon Rudolf odaya gitti. Tabancasını aldı. Profesör'ü fabrikada sessizce öldürüp paraları alıp kaçacaktı.
Prof.Hambert ve klon Rudolf kasabadan şehire giden bir kamyonete bindiler. 20 dakikalık yolculuktan sonra fabrikaya vardılar. Kamyonetten inip fabrikanın kapısına doğru ilerlediler. Bu fabrikanın eski bir binası vardı.Uzun zamandır çalışmıyordu fabrika. Çok ıssız bir yerdi. Sizce de Ken-zhi'nin profesör'ü böyle bir yere çağırması biraz garip değilmiydi?
Prof.Hambert:
"Sen kapıda bekle, Rudolf! Ben paraları alıp geleceğim."
Klon Rudolf:
"Tamam, profesör."
Prof.Hambert içeriye girdi. Fabrikanın bahçesindeki bankta oturdu. Bankın altında siyah renkli bir çanta vardı. Prof.Hambert çantayı alıp gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
AventureGözlerini kapatır profesör. Derin ve ürkütücü bir karanlığın içine dalır. Karanlıkta göz gözü görmüyorken tanıdık olmayan bir ses kulağını işgal eder: "Yolundan geri dön, Hambert! Yolundan geri dön!" Bu ses bir delinin özenle süslediği hayal ü...