Bölüm 44

30 11 0
                                    

Kayıp(44.bölüm)

Prof.Hambert artık iyileşip kendine geldi. Gözlerini açtı. Onu bir süreliğine normal odaya yerleştirdiler. İkinci ameliyata kadar vücudun kendisini toplaması lazımdı.

Profesörün iyileşmesi haberi hızlıca bütün haber kanallarına yayıldı. Haber kanallarında ilk haber, gazetelerdeyse üst manşet haberiydi bu haber. Düşmanlar da bu haberi çabuk duydular. "Liderler" konseyinin son üyesi An-wen büyük liderden yeni emrini aldı. Yeni görevi hastanede yatan prof.Hambert'i öldürmekti.

An-wen'in iki büyük planı vardı:

"A" planı- Hastanedeki adamı Lui-şank prof.Hambert'i öldürecekti.

"B" planı- Eğer "A" planı boşa çıkarsa, kendisi gidip öldürecekti.

"A" planı için önce Lui-şank'la bir buluşma ayarladı.Bir restorant'ta buluştular. An-wen bir taraftan kahvesini içerken, diğer taraftan da gereken bilgileri vermeye başladı.

An-wen:

"Öldürmen gereken adam prof.Hambert. Sizin hastanede yatıyor."

Cebinden onun resmini çıkarıp Lui-şank'a uzattı.

An-wen:

"Resim yanında bulunsun! Daha kolay bulursun."

Lui-şank:

"Başka bir isteğiniz varmı?"

An-wen:

"Benden selam söyle profesöre. Katilinin kim olduğunu bilsin."

Lui-şank:

"Emredersiniz, efendim!"

Lui-şank fotoğrafı alıp hastaneye gitti. O, hastanede yıllardır hasta bakıcılığı yapıyor. Hem de "Liderler"-in kirli işlerini yapıyor. 2003 ve 2005 yıllarında hastanede iki ayrı cinayet işlendi. İki maktulünde neden öldükleri ortaya çıkmadı. Ama aslında iki hasta da zehirlenerek ölmüşlerdi. Onları öldürense Lui-şank'tı.

Lei ve Jhonny artık eve döndüler. Rudolf'sa hastanede profesörün başında bekliyordu. Dr.Chi-sang gerekli ilaçların listesini verdi Rudolf'a. Rudolf koşa koşa ilaç almaya gitti.

Sonra hasta bakıcı Lui-şank girdi odaya. Eliyle odadaki kamerayı başka tarafa çevirdi. Bu sırada prof.Hambert uyuyordu. Ona yaklaştı. Yastığını kafasının altından çekip eline aldı. Sonra onu boğmaya çalıştı.

Bu sırada Rudolf açtı kapıyı. Aceleyle çıktığı için cüzdanını odada unutmuştu. Lui-şank'ı görünce "Bırak profesörü!"-diye bağırıp yanına koştu. Lui-şank'ı kenara çekip hırpalamaya başladı. Komiser Plator'a haber verdi. Lui-şank'ı tutuklayıp götürdüler.

Bu haberi duyan An-wen "B" planını devreye soktu. Heryerde arandığı için onun böyle hastaneye girmesi imkansızdı. O yüzden ilk önce hastaneye gıda taşıyan firmaya gitti.

Görevliler kamyona gıda kolilerini yüklüyorlardı. An-wen görevliler ortada yokken gizlice kolilerden birinin içine girdi.

Böylece hastaneye girmeyi başardı. Onu kolinin içinde hastanenin gıda anbarına götürdüler. Orada An-wen kolinin içinde kıpırdamaya başladı. Görevli kolinin ağzını açtı. An-wen görevliyi etkisiz hale getirip planına devam etti. Hızlıca prof.Hambert'in odasına gitti. Kapıyı açtı. Prof.Hambert balkonda durmuş dışarıyı izliyordu. Bu fırsatı kaçırmadı An-wen. Onu yine arkasından vurdu. Silahla iki kere ateş etti. Bu zaman komiser Plator ve Rudolf içeriye girdiler.

Plator:

"Güzel! Tam düşündüğümüz gibi tilki yemi yuttu."

An-wen:

"Bana tuzak kurdunuz ha?! Bunun hesabını vereceksiniz!"

Aslında Prof.Hambert'in odasını değiştirmişlerdi. Balkonda duran bir modeldi. Komiser Plator yaptığı planla profesörün hayatını kurtardı.

An-wen'i kolundan tutup götürdüler. Bununla da "Liderler" konseyi tamamen dağıldı. "Liderler"-in tüm gizli mekanları polisler tarafından incelendi.

Pr.Hambert büyük bir tehlikeyi atlattı. Kendini toparladıktan sonra yapacağı ilk iş vurulmadan önce kendisine verilen görevi tamamlamak olacak...

KAYIP   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin