Aşk

23.5K 1.3K 176
                                    

Merhaba canlarım.Gecikme için kusura bakmayın lütfen. Size ÖNEMLİ BİR DUYURUM VAR:Haftaya Cuma yeni bölüm gelmeyecek.Bir sonraki YENİ BÖLÜMÜMÜZ 21 TEMMUZ PERŞEMBE GELECEK. Çünkü;Yaz okuluna kaldığım için sınavım ve yeğenimin Kına Gecesi ve Düğünü var.Bu vakitlerde fırsat bulamayacağım için Yeni Bölümümüz 21'ine kaldı.Erken gelme ihtimali elbette var.Gelirse Profilimden sizleri haber ederim.O yüzden beni takip ederseniz daha rahat ulaşırsınız bilgilere.

Bu bölümümüzden sonra ise Yeni Bölümü sabırsızlıkla bekleyeceğinize eminim...O yüzdennn LÜTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN.Onlar beni çok motive ediyor.

Keyifli okumalar. :)

*-*-*

"Mehmet Subaşı." dedi Serdar. "Hatta kaydı kurtardım.İşte,saati değiştiriyor ve o adamlar otoparktan içeri giriyor."

Görüntüler bir bir akarken üç arkadaşta kızgındı.Ancak biri çok daha kızgın ve Güneş için üzgündü.

Mehmet Subaşı...

Güneş'in çok sevdiği ve Ateş'e anlattığı güvenlik görevlisi..

"Şerefsiz."

"Bu gece nöbet sırası onda mıydı?"

Baran'ın ayaklandığını gören Ateş onu durdurdu.Kuzeni her şeyi berbat edecekti. "Otur."

"Ne oturundan bahsediyorsun? Onu geberteceğim."

"Hiçbir şey yapmayacaksın."

"Ne saçmalıyorsun?"

Ateş kısa bir an düşünüp karar vermişti buna. Hiçbir şey yapılmayacaktı. "Serdar onu araştırmaya devam etsin.Başka neler yaptığına da bir baksın.Bu süre içinde onu izleyeceğiz.Kimse kılına dokunmayacak."

"Güneş'ten bahsediyoruz Ateş.Kendini düşünmediğin açık,sadece onu düşündüğünü söylüyorsun.Hani,nerede?"

"Adama dokunmayacaksın Baran."

Baran gözlerini devirirken kuzenini yumruklama isteğiyle dolup taşmıştı.Aptal adam! Kendi kıçını kurtarmak gibi bir isteği yoktu,sadece kızı düşünüyordu.Ama onu da koruyamayacaktı. Serdar'a bir bakış atıp gitmesini istediğini belirtti.Genç adam odayı terk ederken Barış'ın sessizliği de dikkat çekiyordu. Ne Ateş ona bakıyor ne de o Ateş'e bakıyordu.Baran bunu da fark etmişti.

"Yeteri kadar boktan bir durumun içindeyiz zaten. Bir de sizin saçma sapan anlaşmazlığınızla uğraşmayalım. Derdiniz ne?"

İki erkekten de ses gelmedi.Ateş göz ucuyla Barış'a bakarken,o oralı bile değildi.Bu gece söyleyeceklerini söylemişti çünkü. Düşünme sırası Ateş'teydi.

"Hey!"

"Bir derdimiz yok.Herkes gergin sadece."

İnanmadığını anlatırcasına başını salladı Baran.Bu ikisini kafa kafaya tokuşturmalıydı belki de.Hele ki Ateş'i! Ahmak herif. Az önce o güvenlikçi piç kurusuna hiçbir şey yapılmayacak demiş,onu kızdırmıştı.O şerefsizi uzaktan izlemenin bir faydası olacağını düşünmüyordu.

Aksine zararı olacaktı.

Ve Baran çok kısa bir süre sonra haklı çıkacaktı.

*-*-*

Güneş,yaşadığı şoku atlatmaya çalışıyordu hala daha.Annesi gelmişti! Hem de haber vermeden. Telaşlıydı.Ona telefonda her şeyi anlatmıştı. Tamam! Ateş haricinde her şeyi anlatmıştı ve şimdi annesi karşısında,ona tarifi olmayan bir telaş yaptırmıştı.

ATEŞ VE GÜNEŞ (Tutku ve Tehlike Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin